Ugye Te sem szeretsz ügyfeleket győzködni?
Naná, hogy nem!
De mikor fordulhat elő ilyen eset?
Legtöbbször akkor, mikor nem a célcsoportodnak értékesítesz, hanem mindenkinek.
Ebbe a hibába sajnos még most is nagyon sok cégvezető beleesik.
Azt gondolják, hogy a termékük/szolgáltatásuk igazából mindenkinek jó és félnek, hogy pénzt veszítenek, ha kihagynak bárkit is.
Ez igen rossz hozzáállás. Több kárt csinál, mint hasznot (stressz, rossz vélemény a cégről…).
Mi a megoldás?
Marketingezz a célcsoportodnak!
Na bumm, most jól megmondtam. Lehet, hogy már ezerszer hallottad. De csinálod? Na ugye…
Kezd el minél hamarabb, mert stresszmentesen, jól árazva, megfelelő bevételt termelve legjobban a célcsoportod megszólításával és a nekik való értékesítéssel tudsz.
Hajrá, eredményes megvalósítást!