Skip to content

OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET

Keserű ügyfélélmény, pedig nagy összeget akartunk elkölteni! 1

Keserű ügyfélélmény, pedig nagy összeget akartunk elkölteni!

Írta Németh Ádám

Az ügyfélélmény fontosága Az ügyfélélmény igazán meghatározó a vállalat és az ügyfél szempontjából is. Az első benyomásnál eldől, hogy az érdeklődőből ügyfél lesz-e, illetve a szolgáltatás élménye a teljes Customer Journey alatt milyen hatással van az ügyfélre. És akkor a történet. Több hónapja számítógép vásárlás előtt állok, bújom a weboldalakat, videókat review-kat, hogy milyen PC…

Bővebben...
Felépítsük a marketingedet? 5

Felépítsük a marketingedet?

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Több érdeklődést kapunk telefonon és e-mailen, hogy megtudnánk-e oldani az adott cég marketing kivitelezését. Mielőtt rávágnánk automatikusan, hogy igen, belehelyezzük az érdeklődőt a saját folyamatunkba. Ez azért fontos, mert ha már mi is felrugnánk kezdésnél a saját marketing rendszerünk, akkor hamar káosz alakulna ki. Ez pedig tudjuk, hogy egyenes út a bukáshoz. Marketing kivitelezés automatizálása.…

Bővebben...
Van legalább 3 épkézláb mondatod? Ügyfélszerzés egyszerűen! 9

Van legalább 3 épkézláb mondatod? Ügyfélszerzés egyszerűen!

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Az elmúlt hónapban sok régi ismerősömmel találkoztam. Ahogy az lenni szokott, az ember érdeklődik a másik iránt (-Hogy vagy? -Mit csinálsz?). No, az utobbi kérdésnél voltak fennakadások. Ezért elhatároztam, hogy csinálok egy mini tesztet, vagyis inkább tudatosan figyeltem az emberek reakcióit. Amennyiben végigolvasod látni fogod, hogyan illik bele már ez a fajta ügyfélszerzés vállalkozásod marketing…

Bővebben...
Facebook hirdetés automatizációja! 11

Facebook hirdetés automatizációja!

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Ügyfeleinkkel folytatott beszélgetés esetén mindig előjön, hogy Ők bizony már próbálkoztak Facebook hirdetéssel, de nem igazán jött be. Meg kell mondjam igazuk van. Amíg nem ásunk egy kicsit mélyebbre, addig bizony sokszor elő fog fordulni, hogy gyorsan”elégetjük” a hirdetésre szánt pénzünket. Mi az alap pobléma? Amivel eddig találkoztunk az ebben a pár pontban benne volt: Nem…

Bővebben...
Vevőszerzésed 3 fontos eleme 23

Vevőszerzésed 3 fontos eleme

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Amióta az emberek áttértek arról a a szokásukról, hogy csak a saját javukra termeljenek , égetően fontos lett megoldaniuk azt, hogy legyenek vásárlóik. Persze mindezt lehetőleg úgy, hogy ne csak egyszeri eladás legyen, hanem visszajárjanak a vásárlók. Az internet megjelenésével ezek a lehetőségek megsokszorozódtak, hiszen hűséges vásárlóink lehetnek az egész világról.Ismerj meg három eszközt, ami  magas hatásfokkal,…

Bővebben...
Ezt a 4 folyamatod, ne hagyd ki marketingedből! 29

Ezt a 4 folyamatod, ne hagyd ki marketingedből!

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Elég sok statisztikát vezetünk a cégünkön belül (bízom benne, hogy Te is). Egyik ilyen statisztikánk, hogy partnereink miért minket választanak? A válaszokból kiderült, hogy időt szabadítunk fel a vállalkozásban. Ez az idő az, amit azzal töltene, hogy megtanulja és alkalmazza az online-offline marketing lépéseit. Persze fogadkozásokat sokszor hallottunk, hogy “épp most akartam kezdeni”, “már megvettem…

Bővebben...
2 remarketing eszköz, ami csökkenteni a kosárelhagyásod 37

2 remarketing eszköz, ami csökkenteni a kosárelhagyásod

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

A kosárelhagyás elég komoly próbléma, hiszen itt megakad a vásárlás és bizony nem csörög a kassza. Bevételed pedig csak akkor lesz, ha értékesítesz. Előző cikkemben írtam, hogy mekkora a kosárelhagyás mértéke és ezt hogyan tudod optimalizálni. A cikkhez »» ide kattitns ««. A linken található cikkben leítrtakat viszont akkor tudod alkalmazni, ha van e-mail címed…

Bővebben...
5 tipp, hogyan növeld kosárelhagyásból bevételed weboldaladon 39

5 tipp, hogyan növeld kosárelhagyásból bevételed weboldaladon

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha azzal kezdem, hogy a legtöbb online vásárlás megszakad a pénztárnál (69,89%).Ennek számos oka van, de a legtöbb a weboldalad tervezésével (ügyfélélményével) és teljesítményével kapcsolatos (pl. lassú betöltés). A weboldal indítása után ezért szükséges a folyamatos fejlesztés, finomhangolás, hogy feljesszük az ügyfélélményt és javítsuk a vásárlási, fizetési folyamatokat. Ebben…

Bővebben...
3 dolog, és jó lesz az ügyfélélmény 43

3 dolog, és jó lesz az ügyfélélmény

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Utazni legtöbbünk szeret. Megteszünk kisebb-nagyobb távolságokat. Van úgy, hogy csak adhock vágunk bele egy utazásba – hogy most akkor induljunk- , de ezek általában kisebb távolságok. Ezekben benne van az új felfedezése, és egy kicsit az izgalom, hogy vajon mi fog történni. A nagyobb utakat viszont megtervezzük. Azt gondolom felelőtlenség is lenne nekivágni így, hiszen…

Bővebben...