Vevőszerzésed 3 fontos eleme 1

Vevőszerzésed 3 fontos eleme

Amióta az emberek áttértek arról a a szokásukról, hogy csak a saját javukra termeljenek , égetően fontos lett megoldaniuk azt, hogy legyenek vásárlóik. Persze mindezt lehetőleg úgy, hogy ne csak egyszeri eladás legyen, hanem visszajárjanak a vásárlók. Az internet megjelenésével ezek a lehetőségek megsokszorozódtak, hiszen hűséges vásárlóink lehetnek az egész világról.Ismerj meg három eszközt, ami  magas hatásfokkal,…

Elolvasom »
Ezt a 4 folyamatod, ne hagyd ki marketingedből! 7

Ezt a 4 folyamatod, ne hagyd ki marketingedből!

Elég sok statisztikát vezetünk a cégünkön belül (bízom benne, hogy Te is). Egyik ilyen statisztikánk, hogy partnereink miért minket választanak? A válaszokból kiderült, hogy időt szabadítunk fel a vállalkozásban. Ez az idő az, amit azzal töltene, hogy megtanulja és alkalmazza az online-offline marketing lépéseit. Persze fogadkozásokat sokszor hallottunk, hogy “épp most akartam kezdeni”, “már megvettem…

Elolvasom »
2 remarketing eszköz, ami csökkenteni a kosárelhagyásod 15

2 remarketing eszköz, ami csökkenteni a kosárelhagyásod

A kosárelhagyás elég komoly próbléma, hiszen itt megakad a vásárlás és bizony nem csörög a kassza. Bevételed pedig csak akkor lesz, ha értékesítesz. Előző cikkemben írtam, hogy mekkora a kosárelhagyás mértéke és ezt hogyan tudod optimalizálni. A cikkhez »» ide kattitns ««. A linken található cikkben leítrtakat viszont akkor tudod alkalmazni, ha van e-mail címed…

Elolvasom »
5 tipp, hogyan növeld kosárelhagyásból bevételed weboldaladon 17

5 tipp, hogyan növeld kosárelhagyásból bevételed weboldaladon

Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha azzal kezdem, hogy a legtöbb online vásárlás megszakad a pénztárnál (69,89%).Ennek számos oka van, de a legtöbb a weboldalad tervezésével (ügyfélélményével) és teljesítményével kapcsolatos (pl. lassú betöltés). A weboldal indítása után ezért szükséges a folyamatos fejlesztés, finomhangolás, hogy feljesszük az ügyfélélményt és javítsuk a vásárlási, fizetési folyamatokat. Ebben…

Elolvasom »
3 dolog, és jó lesz az ügyfélélmény 21

3 dolog, és jó lesz az ügyfélélmény

Utazni legtöbbünk szeret. Megteszünk kisebb-nagyobb távolságokat. Van úgy, hogy csak adhock vágunk bele egy utazásba – hogy most akkor induljunk- , de ezek általában kisebb távolságok. Ezekben benne van az új felfedezése, és egy kicsit az izgalom, hogy vajon mi fog történni. A nagyobb utakat viszont megtervezzük. Azt gondolom felelőtlenség is lenne nekivágni így, hiszen…

Elolvasom »
Miért nem vásárolnak az emberek? 23

Miért nem vásárolnak az emberek?

Világunk változik, gyorsul, mások lettek a szokások. Mikor ezeket olvasod lehet a “közhely” szó jut eszedbe először. Annyiszor hallottad már ezeket, hogy kiráz a hideg, ha valaki ismét megemlíti. Valóban nem egyszerű feldolgozni a világ változását, de ha nem akarunk lemaradni és tartani akarjuk a lépést (legfőképpen ügyfeleinkkel), akkor viszont nem csukhatjuk be a szemünket, fülünket…

Elolvasom »
Elérted a célod és szomorú vagy? Ezért... 25

Elérted a célod és szomorú vagy? Ezért…

Egy személyes vallomással kezdem. Sajnos sokszor átéltem azt az állapotot, ami a címben van. Kitűztem célokat, ahogy tanultam. Elértem a célt és nem tudtam neki örülni. Szinte a megszerzés pillanatában üresség vett körül és nem értetem, hogy miért van ez így. Mígnem tanultam egy fontos dolgot… Ezt a felismerést szeretném most Neked átadni. Kezdő üzletkötőként…

Elolvasom »
Melyek a jó vezetői készségek? 28

Melyek a jó vezetői készségek?

Had kezdjem ezt a bejegyzést Jules Ormont híres mondásával: A jó vezető sohasem helyezi magát követői fölé, kivéve a felelősségvállalásban! Megszívlelendő mondat. Mikor először hallottam, pont olyan helyzetben voltam, hogy kezdett igaz lenni rám a mondat első része. Hmm…, de többszöri elolvasás után aznap ez egy igen kellemes pofon volt, már ha lehet egy pofont…

Elolvasom »
Ügyfélélmény tervezés idulhat! 30

Ügyfélélmény tervezés idulhat!

Helló Világ! A kezdő beköszönés mindig jó érzéssel tölt el. Elindul valami új, ami igyekszik majd segíteni a weboldalra látogatót. Nem azért indítottam el ezt az oldalt, hogy legyen egyel több, majd jól kitatlálom és jól megmarketingezem és eladom, amit kitaláltam. Nem erről van szó. Egyszerűen az utóbbi 2 évben, akikkel üzleti kapcsolatba kerültem kialakítottak,…

Elolvasom »