Ugye Te sem szeretsz ĂŒgyfeleket gyĆzködni?
NanĂĄ, hogy nem!
De mikor fordulhat elĆ ilyen eset?
Legtöbbször akkor, mikor nem a cĂ©lcsoportodnak Ă©rtĂ©kesĂtesz, hanem mindenkinek.
Ebbe a hibĂĄba sajnos mĂ©g most is nagyon sok cĂ©gvezetĆ beleesik.
Azt gondoljĂĄk, hogy a termĂ©kĂŒk/szolgĂĄltatĂĄsuk igazĂĄbĂłl mindenkinek jĂł Ă©s fĂ©lnek, hogy pĂ©nzt veszĂtenek, ha kihagynak bĂĄrkit is.
Ez igen rossz hozzĂĄĂĄllĂĄs. Több kĂĄrt csinĂĄl, mint hasznot (stressz, rossz vĂ©lemĂ©ny a cĂ©grĆl…).
Mi a megoldĂĄs?
Marketingezz a célcsoportodnak!
Na bumm, most jĂłl megmondtam. Lehet, hogy mĂĄr ezerszer hallottad. De csinĂĄlod? Na ugye…
Kezd el minĂ©l hamarabb, mert stresszmentesen, jĂłl ĂĄrazva, megfelelĆ bevĂ©telt termelve legjobban a cĂ©lcsoportod megszĂłlĂtĂĄsĂĄval Ă©s a nekik valĂł Ă©rtĂ©kesĂtĂ©ssel tudsz.
HajrĂĄ, eredmĂ©nyes megvalĂłsĂtĂĄst!