Ma már igen nehezen működik az “itt van, vedd meg” hozzáállás.
Ebben a médiazajban teljesen más stratégiát és taktikát kell alkalmaznia a vállalkozásoknak. Én leginkább az ISMERJ MEG – KEDVELJ MEG – BÍZZ BENNEM hármas egységét igyekszem megvalósítani ügyfeleimnek és természetesen saját vállalkozásomnak is.
A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy tartalmat kell előállítsunk, ami arra kell ösztönöznie a közönséget, hogy cselekedjen. Az imént feljebb leírtam, hogy nem mindig azt jelenti, hogy “ vásároljon most”, mert ez nagyon ritkán ajánlott.
Legtöbbször a tartalmunkkal egy cselekvést szeretnénk kiváltani, mint “nézze meg a videót” vagy “olvassa el a…” vagy “hallgassa meg a podcastot”, de amikor a közönség elvégzi ezeket a műveleteket, akkor lépünk egy mélyebb bizalmi kapcsolat felé (KEDVELJ MEG – BÍZZ BENNEM), ami befolyásolja az azonnali vagy jövőbeli eladást.
Ha helyesen építed fel a tartalmaidat, akkor az értékesítés is zökkenőmentesen áramlik majd a cégedben.
Nézd át vállalkozásodban a tartalmaidat, tervezd meg a jövőbeni kommunikációdat a fentebb leírtak figyelembevételével.
Ha elakadnál »» KATTINTS «« ide, és foglalhatsz egy 45 perces díjmentes marketing tanácsadást. Használd ki. 🙂
Hajrá, eredményes megvalósítást!⠀