Az egyik legjobb tartalommarketing megközelítés

Ismerős?

“Láttad már a cuccainkat?”
“Ismered a szuper munkatársainkat?”
“Woww, tudtad, hogy mi vagyunk a legszerethetőbb cég a környéken?”
“Ismered a szuper irodánkat?”

Ha ilyet látsz, tovább mész, tovább görgetsz? Szerintem IGEN!

Miért mennek tovább az emberek?

Mert ezekre a kérdésekre feltett válaszok Rólad szólnak és nem a leendő VÁSÁRLÓDRÓL!

Az embereket a saját érdekeik érdeklik. Mindig 1 kérdést tesznek fel (Te is én is ezt teszem fel magamnak): Mi a hasznom belőle?

Erre kell választ adj!

Lehet, hogy valakit épp egy jó könyv tipp érdekel, lehet hogy, párkapcsolati tanácsot szeretne, vagy éppen a vállalkozását akarja előre mozdítani.

Neked az a dolgod, hogy olyan tartalmakat adj, amit az emberek “hazavihetnek” (lementenek, kinyomtatnak, HASZNÁLNAK, stb.)
Ezért kezdj el tippeket adni egy problémára. Segíts egy példatörténettel. Mutasd meg a HOGYANT.

Ne mindig csak eladj! Adj inkább értéket.

Utána meglesz a helye az értékesítésnek is, de akkor már tőled akarnak vásárolni.

Ugye mennyivel jobb ez így?

Ha elakadnál »» KATTINTS «« ide, és foglalhatsz egy 45 perces díjmentes marketing tanácsadást. Használd ki. 🙂