Az egyik legjobb tartalommarketing megközelítés

A legtöbb marketing tartalom azért hatástalan, mert nem a vásárló problémájáról szól. Ebben a cikkben megmutatom, mit adj helyette – hogy működjön.

Ismerős?

„Láttad már a cuccainkat?”
„Ismered a szuper munkatársainkat?”
„Woww, tudtad, hogy mi vagyunk a legszerethetőbb cég a környéken?”
„Ismered a szuper irodánkat?”

Ha ilyet látsz, tovább mész, tovább görgetsz? Szerintem IGEN!

Miért mennek tovább az emberek?

Mert ezekre a kérdésekre feltett válaszok Rólad szólnak és nem a leendő VÁSÁRLÓDRÓL!

Az embereket a saját érdekeik érdeklik. Mindig 1 kérdést tesznek fel (Te is én is ezt teszem fel magamnak): Mi a hasznom belőle?

Erre kell választ adj!

Lehet, hogy valakit épp egy jó könyv tipp érdekel, lehet hogy, párkapcsolati tanácsot szeretne, vagy éppen a vállalkozását akarja előre mozdítani.

Neked az a dolgod, hogy olyan tartalmakat adj, amit az emberek „hazavihetnek” (lementenek, kinyomtatnak, HASZNÁLNAK, stb.)
Ezért kezdj el tippeket adni egy problémára. Segíts egy példatörténettel. Mutasd meg a HOGYANT.

Ne mindig csak eladj! Adj inkább értéket.

Utána meglesz a helye az értékesítésnek is, de akkor már tőled akarnak vásárolni.

Ugye mennyivel jobb ez így?

Ha elakadnál kattitns a LILA gombra és foglalhatsz egy 60 perces díjmentes marketing tanácsadást. Használd ki. 🙂

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.