Ismerős?
„Láttad már a cuccainkat?”
„Ismered a szuper munkatársainkat?”
„Woww, tudtad, hogy mi vagyunk a legszerethetőbb cég a környéken?”
„Ismered a szuper irodánkat?”
Ha ilyet látsz, tovább mész, tovább görgetsz? Szerintem IGEN!
Miért mennek tovább az emberek?
Mert ezekre a kérdésekre feltett válaszok Rólad szólnak és nem a leendő VÁSÁRLÓDRÓL!
Az embereket a saját érdekeik érdeklik. Mindig 1 kérdést tesznek fel (Te is én is ezt teszem fel magamnak): Mi a hasznom belőle?
Erre kell választ adj!
Lehet, hogy valakit épp egy jó könyv tipp érdekel, lehet hogy, párkapcsolati tanácsot szeretne, vagy éppen a vállalkozását akarja előre mozdítani.
Neked az a dolgod, hogy olyan tartalmakat adj, amit az emberek „hazavihetnek” (lementenek, kinyomtatnak, HASZNÁLNAK, stb.)
Ezért kezdj el tippeket adni egy problémára. Segíts egy példatörténettel. Mutasd meg a HOGYANT.
Ne mindig csak eladj! Adj inkább értéket.
Utána meglesz a helye az értékesítésnek is, de akkor már tőled akarnak vásárolni.
Ugye mennyivel jobb ez így?
Ha elakadnál kattitns a LILA gombra és foglalhatsz egy 60 perces díjmentes marketing tanácsadást. Használd ki. 🙂