Egyszerű szövegírási trükk és hatékonyabb leszel

Tudd meg, miért rombolhatja szét az értékesítési szöveged hatását egy rossz helyen elhelyezett szám – és mit csinálj helyette, hogy az olvasód végig fókuszban maradjon.

Érdekel egy egyszerű szövegírási trükk, amivel hatékonyabbá teheted értékesítési szövegeidet?

Ámbár ha rosszul használod többet is árthatsz vele.
Amennyiben már írtál blogposztot, közösségi médiába bejegyzést, akkor ezt vagy ösztönből tetted vagy utána néztél egy pár hasznos tanácsnak.
A hasznos tanácsok egyike, hogy szövegeidben használj számokat, mert jobban megjegyezhetővé teszi az írott anyagot. Amolyan memóriafogasként is használhatod. És itt jön a hiba…

Minap egy marketinges emberke weboldalán voltam és olvastam a Rólam menüpontot. Ott benne volt, hogy 2016 óta foglalkozik marketinggel.

Hoppá! Mi történt?

Az agyam, amit addig a jobb agyféltekém dominált (érzelem, non-verbális kommunikáció, stb.) hirtelen átváltott a bal agyféltekémre (racionális, logikus, stb.) és ELKEZDETT SZÁMOLNI! Ergó kizökkentett az addigi érzelmi folyamatból és elkezdtem emlékezni. Az hány éve is volt, mit is csináltam 2016-ban?

Így elvitte a fókuszt az érzelmi alapú döntésemről a racionális felé. Tudjuk, hogy az emberek érzelmi alapon döntenek és csak utána keresik a logikus okokat, amivel igazolják, hogy mit, miért tettek!

Mit tegyél?

Használd inkább így: 3 éve csak a marketing tölti ki a napomat, 8 éve kifejlesztettem a tökéletes lecsó receptjét és sorra nyerem a versenyeket, 4 év alatt futott fel 0-ról a vállalkozásom, stb.

Ezzel a módszerrel az olvasód robog tovább az érzelmi vonaton, míg a másikkal gyorsan leszállítod és még az is megtörténhet, hogy bizony nem száll vissza.

Hajrá, eredményes megvalósítást!

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.