Ne rontsd el az ajánlatod!

Ne hagyd, hogy jó terméked rossz ajánlattal bukjon el! Tudd meg, hogyan írd meg az ajánlatod úgy, hogy a vevő azt mondja: ez kell nekem!

Vállalkozóként elég sok ajánlatot kiadsz. Árajánlat, ajánlod a terméket, szolgáltatásod. Ahhoz, hogy legyen bevételed a vevő részéről vásárlás kell. Tehát nagyon figyelj arra, hogy milyen az ajánlatod.

A vásárlók (és Te is sokszor vásárolsz) 1 kérdésre keresik a választ. MI A HASZNOM HA MEGVESZEM?

Hogy idáig eljuss, van előtte 3 kérdés, amit meg kell válaszolj a vevő tudatalattijának.

✅ Mit akarsz nekem eladni?
✅ Mi az ára annak, amit el akarsz adni?
✅ Miért legyek bizalommal irántad, mint eladó iránt?

Ha ezekre a kérdésekre megadod a választ, akkor jön az utolsó kérdés, ami az első:
☝️MI A HASZNOM HA MEGVESZEM?☝️

Amit fontos megemlítsek, hogy próbáld 3 max. 5 másodpercben átadni az ajánlatod. Ugyanis eddig tart az emberek figyelme.

Azt kell, hogy érezze vevő, hogy az ajánlatod visszautasíthatatlan, számára hihető, hasznot hozó, azonnal érthető és nem utolsó sorban azt kell gondolja, hogy ezt bizony őrültség lenne kihagyni.

Szóval vizsgáld felül az ajánlataidat ezen szempontok szerint. Hajrá, eredményes megvalósítást!

Tudtad, hogy foglalhatsz tőlem egy 60 perces DÍJMENTES konzultációt?

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.