Új B2B célzással bővült a Facebook

Amennyiben B2B piacot szólítottál mag e Facebookon, akkor most van egy jó hírem (ha még nem hallottad).

Augusztus 9-én jelentette be a Facebook a 4 új lehetőséget (és ezek részeit), mellyel elérhetőek a kulcsfontosságú döntéshozók a kis-, közép- és nagyvállalatok körében.

Mivel egyre több vállaklozás van jelen a platformon – a Te vállalkozásod ott van? – így szinte, adta magát a lehetőség, hogy jobban ki tudják szolgálni a marketing szakembereket a pontos célzással.

Mutatom melyek ezek a területek

Informatikai döntéshozók akik a munkahelyi adataik alapján informatikai döntéshozók

Üzleti döntéshozókakik munkakörük alapján üzleti döntéshozók a mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR-, stratégiai vagy marketing területén.

Üzleti döntéshozók beosztása és érdeklődési köreiakik munkakörük és érdeklődési körük alapján üzleti döntéshozó pozícióban vannak

Új aktív vállalkozások

Itt már több lehetőséged is van, ami jó hír, hiszen pontosabban be tudod állítani, hogy a vállalkozások adminisztrátorai, az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban jöttek létre

Amennyiben Te is ezt a piacot szeretnéd elérni de még nincs aki kezelje hirdetéseidet, akkor kattints és egy 30 perces díjmentes beszélgetésen megnézzük, hogyan tudunk segíteni vállalkozásodnak.