Amennyiben B2B piacot szólítottál mag e Facebookon, akkor most van egy jó hírem (ha még nem hallottad).
Augusztus 9-én jelentette be a Facebook a 4 új lehetőséget (és ezek részeit), mellyel elérhetőek a kulcsfontosságú döntéshozók a kis-, közép- és nagyvállalatok körében.
Mivel egyre több vállaklozás van jelen a platformon – a Te vállalkozásod ott van? – így szinte, adta magát a lehetőség, hogy jobban ki tudják szolgálni a marketing szakembereket a pontos célzással.
Mutatom melyek ezek a területek
Informatikai döntéshozók – akik a munkahelyi adataik alapján informatikai döntéshozók
Üzleti döntéshozók – akik munkakörük alapján üzleti döntéshozók a mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR-, stratégiai vagy marketing területén.
Üzleti döntéshozók beosztása és érdeklődési körei – akik munkakörük és érdeklődési körük alapján üzleti döntéshozó pozícióban vannak
Új aktív vállalkozások
Itt már több lehetőséged is van, ami jó hír, hiszen pontosabban be tudod állítani, hogy a vállalkozások adminisztrátorai, az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban jöttek létre
Amennyiben Te is ezt a piacot szeretnéd elérni de még nincs aki kezelje hirdetéseidet, akkor kattints és egy 30 perces díjmentes beszélgetésen megnézzük, hogyan tudunk segíteni vállalkozásodnak.