SzeretnĂ©d, hogy az ĂŒgyfeleid ne csak egyszeri vĂĄsĂĄrlĂłk legyenek, hanem visszatĂ©rƑ, hƱsĂ©ges partnerek?

👉 A cikkbƑl megtudhatod, hogyan alakĂ­thatod az egyszeri vĂĄsĂĄrlĂłkat hƱsĂ©ges ĂŒgyfelekkĂ©. 5 azonnal bevethetƑ mĂłdszer, amit akĂĄr ma elindĂ­thatsz a vĂĄllalkozĂĄsodban.

Az erƑs ĂŒgyfĂ©lkapcsolat az egyik legfontosabb tĂ©nyezƑ a hosszĂș tĂĄvĂș ĂŒzleti sikerhez. Íme 5 egyszerƱ mĂłdszer, amit azonnal bevezethetsz a vĂĄllalkozĂĄsodban, hogy megerƑsĂ­tsd az ĂŒgyfĂ©lkapcsolatokat Ă©s növeld a vĂĄsĂĄrlĂłi lojalitĂĄst:

1. Egyedi, személyre szabott kommunikåció
Ne kĂŒldj sablonos ĂŒzeneteket! SzĂłlĂ­tsd meg az ĂŒgyfeleidet a nevĂŒkön, Ă©s szemĂ©lyre szabott ajĂĄnlatokat vagy ĂŒzeneteket kĂŒldj nekik.
PĂ©ldĂĄul: „Kedves PĂ©ter, remĂ©ljĂŒk, hogy elĂ©gedett voltĂĄl a legutĂłbbi vĂĄsĂĄrlĂĄsoddal! Van egy Ășj ajĂĄnlatunk, ami Ă©rdekelhet.”

2. Gyors Ă©s proaktĂ­v ĂŒgyfĂ©lszolgĂĄlat
Ha egy ĂŒgyfĂ©l kĂ©rdĂ©st tesz fel vagy problĂ©mĂĄja van, a gyors reakciĂłidƑ kulcsfontossĂĄgĂș. Ne vĂĄrd meg, hogy az ĂŒgyfĂ©l mĂĄs megoldĂĄst keressen!
Állíts be automatikus vålaszokat és proaktívan kérdezd meg, hogy miben segíthetsz még.
ÉlƑ pĂ©lda: Egy weboldalt kĂ©szĂ­tek Ă©ppen Ă©s az egyik fizetƑs pluginom, nem Ășgy mƱködik ahogy kellene.

Írtam a supportnak Ă©s azonnal jött a vĂĄlaszlevĂ©l, hogy

Köszi, hogy Ă­rtĂĄl, itt vagyunk, hogy tĂĄmogassunk. Ha bĂĄrmilyen kĂ©rdĂ©se van, kĂ©rdezz bĂĄtran tƑlĂŒnk. IgyekszĂŒnk minĂĄl hamarabb segĂ­teni neked. Nagyra Ă©rtĂ©keljĂŒk a (cĂ©g neve) irĂĄnti folyamatos bizalmad.

Ha most gyors segĂ­tsĂ©g kell, vedd  fontolĂłra a következƑ lehetƑsĂ©geket:

  1. Fedezze fel TudĂĄsbĂĄzisunkat: LĂĄtogasd meg ĂĄtfogĂł tudĂĄsbĂĄzisunkat htttps://xxxx.com cĂ­men, ahol cikkek Ă©s megoldĂĄsok szĂ©les vĂĄlasztĂ©kĂĄt talĂĄlod.
  2. OktatĂłvideĂłk: Tekintsd meg oktatĂłvideĂłinkat hivatalos YouTube-csatornĂĄnkon todhttps://www.youtube.com/@xyz . Ezek az oktatĂłanyagok kĂŒlönfĂ©le tĂ©mĂĄkat fednek le, Ă©s megtalĂĄlhatod a keresett vĂĄlaszokat.

KöszönjĂŒk, hogy a (CĂ©g neve)-t vĂĄlasztottad. Nagyra Ă©rtĂ©keljĂŒk bizalmad, Ă©s elkötelezettek vagyunk a lehetƑ legjobb tĂĄmogatĂĄs nyĂșjtani szĂĄmodra.

3. Ɛszinte és következetes kommunikåció
Mindig legyĂ©l Ƒszinte az ĂŒgyfeleiddel, kĂŒlönösen akkor, ha valami problĂ©ma merĂŒl fel. Egy hibĂĄt sokkal könnyebb megbocsĂĄtani, ha az ĂŒgyfĂ©l Ă©rzi, hogy nyĂ­ltan Ă©s korrekten kezeled a helyzetet.
„SajnĂĄljuk a kellemetlensĂ©get, dolgozunk a megoldĂĄson, Ă©s hamarosan visszajelzĂŒnk.”

Most a Samsung valahogy ezt nagyon rosszul csinĂĄlja. Galaxy S23 UltrĂĄm van Ă©s hĂĄt vĂĄrjuk az Android 15-öt Ă©s One U7-et. 2024 Ƒszre Ă­gĂ©rtĂ©k. Na most semmi. A fĂłrumokon egyre kemĂ©nyebb szavakat intĂ©znek a cĂ©g felĂ©. A Samsung rĂ©szĂ©rƑl pedig a NULLA. kommunikĂĄciĂł!

4. Visszajelzések kérése és figyelembe vétele
KĂ©rdezd meg ĂŒgyfeleid vĂ©lemĂ©nyĂ©t a termĂ©kedrƑl vagy szolgĂĄltatĂĄsodrĂłl, Ă©s mutasd meg, hogy valĂłban Ă©rdekel tĂ©ged a vĂ©lemĂ©nyĂŒk!
„Fontos szĂĄmunkra, hogy elĂ©gedett legyĂ©l, ezĂ©rt szĂ­vesen fogadjuk visszajelzĂ©sed!”

5. Kiemelt figyelem a visszatĂ©rƑ ĂŒgyfeleknek
Jutalmazd meg a hƱsĂ©get! KĂ­nĂĄlj kĂŒlönleges kedvezmĂ©nyeket vagy ajĂĄndĂ©kokat azoknak, akik rendszeresen visszatĂ©rnek hozzĂĄd.
„KöszönjĂŒk, hogy visszatĂ©rtĂ©l hozzĂĄnk! AjĂĄndĂ©k kuponod a következƑ vĂĄsĂĄrlĂĄsra: -10%.”

ÖsszegzĂ©s:
Az erƑs ĂŒgyfĂ©lkapcsolat Ă©pĂ­tĂ©se nem igĂ©nyel hatalmas befektetĂ©seket, viszont hosszĂș tĂĄvon biztosĂ­tja a stabil növekedĂ©st Ă©s a vĂĄsĂĄrlĂłi lojalitĂĄst. PrĂłbĂĄld ki ezeket a mĂłdszereket mĂ©g ma!

Ha szeretnĂ©d, hogy a vĂĄllalkozĂĄsod ĂŒgyfĂ©lkapcsolatai valĂłdi versenyelƑnnyĂ© vĂĄljanak, foglalj egy dĂ­jmentes konzultĂĄciĂłt, ahol tovĂĄbbi szemĂ©lyre szabott tippeket adok!

Te melyik mĂłdszert alkalmazod mĂĄr most is, Ă©s melyikre fogsz mĂ©g nagyobb hangsĂșlyt fektetni? Írd meg kommentben!

Ha hasznos volt, oszd meg mĂĄsokkal is!

Üdv Ășjra itt – lĂ©pj be!

E-mail + jelszó, és bent is vagy.
User login

Töltsd ki az Ʊrlapot, Ă©s mĂĄr indul is a felmĂ©rĂ©s – az eredmĂ©nyt rögtön lĂĄtni fogod a vĂ©gĂ©n.

NEW Online ÜgyfĂ©lĂ©lmĂ©ny FelmĂ©rĂ©s - csali feliratkozĂł (PopUp)

A gombra kattintva tudomåsul veszed az Adatkezelési tåjékoztatót.

Add meg, hovĂĄ kĂŒldhetem a tanulmĂĄnyt

GYORS GYƐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomåsul veszed az Adatkezelési tåjékoztatót.

Add meg, hovĂĄ kĂŒldhetem a tanulmĂĄnyt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomåsul veszed az Adatkezelési tåjékoztatót.