Erősítsd a FÓKUSZOD!

Elvesztetted a fókuszt a vállalkozásodban? Ebben a cikkben egy 6 lépéses útmutatót kapsz, ami segít újra irányba állni – küldetéstől a taktikáig.

Veled előfordult már, hogy elment a kedved mindentől? Ekkor kezdted ráfogni mindenre, hogy itt valami nem kerek és természetesen nem Te vagy a hibás, hogy a dolgok nem jól mennek.

Ok, van olyan makrogazdasági környezet, amikor valóban kisebb a ráhatásod, de valljuk be, hogy legtöbbször mi magunk akasztjuk meg fejlődésünk.

Ezért ideírok most egy pár fontos meghatározást, amit javaslok, hogy folyamatosan nézz át.
Engem ez fókuszban tart, ha érzem lefelé tartok a kijelölt utamról.

ℹ️ Küldetés: Mit akarunk elérni? (itt ne határozz meg időkeretet)
ℹ️ Vízió: Hogyan néz ki a világ, ha elértük?
ℹ️ Stratégia: Mi a tervünk ennek elérésére, azaz mi a tervünk a győzelemre?
ℹ️ Taktika: Milyen eszközök kellenek ahhoz, hogy végrehajtsuk a stratégiát?
ℹ️ Ütemterv: Mit kell felépítenünk ahhoz, hogy ezt elérjük?
ℹ️ Feladat: Mi az az egy munkaegység, amellyel legközelebb foglalkozhatunk, hogy teljesítsük az ütemtervet?

A STRATÉGIÁHOZ egy pár gondolat, hogy jobban megértsd. Mikor a stratégiát határozom meg akkor az alábbi mondatot egészítem ki:

Ha megcsináljuk ……. (ezt és ezt), akkor azt várjuk el, hogy …. (ez és ez történjen).
pl.: Ha elindítom a helyes bőrápolási tippek 10 részes hírlevél sorozatot, akkor feliratkoznak és releváns listát hozhatok létre a csoda arckrémemnek.

CSAK EZUTÁN jön a TAKTIKA! pl.: a hírlevelek megírása, hirdetések elhelyezése, remarketing, felmérők létrehozása, hogy minél többen iratkozzanak fel a listámra.

Szóval nézd át ezt a listát, mert ez FÓKUSZban tud folyamatosan tartani! Nekem ez sokat segít.

Ha elakadnál kattints a LILA gombra, és foglalhatsz egy 60 perces díjmentes tanácsadást. Használd ki. 🙂

Hajrá, eredményes megvalósítást!

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.