OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET
Miért nem vásárolnak az emberek?
Világunk változik, gyorsul, mások lettek a szokások. Mikor ezeket olvasod lehet a “közhely” szó jut eszedbe először. Annyiszor hallottad már ezeket, hogy kiráz a hideg, ha valaki ismét megemlíti. Valóban nem egyszerű feldolgozni a világ változását, de ha nem akarunk lemaradni és tartani akarjuk a lépést (legfőképpen ügyfeleinkkel), akkor viszont nem csukhatjuk be a szemünket, fülünket…
Bővebben...Elérted a célod és szomorú vagy? Ezért…
Egy személyes vallomással kezdem. Sajnos sokszor átéltem azt az állapotot, ami a címben van. Kitűztem célokat, ahogy tanultam. Elértem a célt és nem tudtam neki örülni. Szinte a megszerzés pillanatában üresség vett körül és nem értetem, hogy miért van ez így. Mígnem tanultam egy fontos dolgot… Ezt a felismerést szeretném most Neked átadni. Kezdő üzletkötőként…
Bővebben...Melyek a jó vezetői készségek?
Had kezdjem ezt a bejegyzést Jules Ormont híres mondásával: A jó vezető sohasem helyezi magát követői fölé, kivéve a felelősségvállalásban! Megszívlelendő mondat. Mikor először hallottam, pont olyan helyzetben voltam, hogy kezdett igaz lenni rám a mondat első része. Hmm…, de többszöri elolvasás után aznap ez egy igen kellemes pofon volt, már ha lehet egy pofont…
Bővebben...Ügyfélélmény tervezés idulhat!
Helló Világ! A kezdő beköszönés mindig jó érzéssel tölt el. Elindul valami új, ami igyekszik majd segíteni a weboldalra látogatót. Nem azért indítottam el ezt az oldalt, hogy legyen egyel több, majd jól kitatlálom és jól megmarketingezem és eladom, amit kitaláltam. Nem erről van szó. Egyszerűen az utóbbi 2 évben, akikkel üzleti kapcsolatba kerültem kialakítottak,…
Bővebben...