OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET

Miért nem vásárolnak az emberek? 1

Miért nem vásárolnak az emberek?

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Világunk változik, gyorsul, mások lettek a szokások. Mikor ezeket olvasod lehet a “közhely” szó jut eszedbe először. Annyiszor hallottad már ezeket, hogy kiráz a hideg, ha valaki ismét megemlíti. Valóban nem egyszerű feldolgozni a világ változását, de ha nem akarunk lemaradni és tartani akarjuk a lépést (legfőképpen ügyfeleinkkel), akkor viszont nem csukhatjuk be a szemünket, fülünket…

Bővebben...
Elérted a célod és szomorú vagy? Ezért... 3

Elérted a célod és szomorú vagy? Ezért…

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Egy személyes vallomással kezdem. Sajnos sokszor átéltem azt az állapotot, ami a címben van. Kitűztem célokat, ahogy tanultam. Elértem a célt és nem tudtam neki örülni. Szinte a megszerzés pillanatában üresség vett körül és nem értetem, hogy miért van ez így. Mígnem tanultam egy fontos dolgot… Ezt a felismerést szeretném most Neked átadni. Kezdő üzletkötőként…

Bővebben...
Melyek a jó vezetői készségek? 6

Melyek a jó vezetői készségek?

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Had kezdjem ezt a bejegyzést Jules Ormont híres mondásával: A jó vezető sohasem helyezi magát követői fölé, kivéve a felelősségvállalásban! Megszívlelendő mondat. Mikor először hallottam, pont olyan helyzetben voltam, hogy kezdett igaz lenni rám a mondat első része. Hmm…, de többszöri elolvasás után aznap ez egy igen kellemes pofon volt, már ha lehet egy pofont…

Bővebben...
Ügyfélélmény tervezés idulhat! 8

Ügyfélélmény tervezés idulhat!

Írta Németh Tóni ügyfélélmény automatizáló

Helló Világ! A kezdő beköszönés mindig jó érzéssel tölt el. Elindul valami új, ami igyekszik majd segíteni a weboldalra látogatót. Nem azért indítottam el ezt az oldalt, hogy legyen egyel több, majd jól kitatlálom és jól megmarketingezem és eladom, amit kitaláltam. Nem erről van szó. Egyszerűen az utóbbi 2 évben, akikkel üzleti kapcsolatba kerültem kialakítottak,…

Bővebben...