Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu
Akár láttad a webináriumot, akár nem – most jön a lényeg!
Itt az idő, hogy megnézzük, hogyan lehetne több visszatérő vendéged és nagyobb bevételed – a saját vállalkozásodra szabva.
Foglalj időpontot a díjmentes 60 perces megbeszélésre, és mutatom, mire lenne érdemes fókuszálnod!
A konzultáción együtt megnézzük, hol szivároghat el jelenleg a bevételed, és mi lehet az oka annak, hogy a vendégeid nem térnek vissza.
Segítek feltárni azokat a pontokat, ahol apró, mégis döntő változtatásokkal elérheted, hogy a vendégélményed ne csak jó legyen – hanem emlékezetes.
Olyan, ami miatt nem akarják a konkurenciádat kipróbálni.
A beszélgetés során a te vállalkozásodra fókuszálok: feltárom, milyen akadályok nehezítik most a vendégek visszatérését, hol veszíted el a legtöbb lehetőséget, és hogyan alakíthatod át a vendégutat úgy, hogy a hozzád érkezők ne csak elégedettek legyenek – hanem szívesen vissza is térjenek.
Ez a konzultáció nem csak arról szól, hogy új ötleteket kapj – hanem arról, hogy végre helyükre kerüljenek a dolgok.
Segítek ránézni kívülről a folyamatokra, és megmutatom, merre érdemes tovább haladnod, ha valóban stabilabb, visszatérő vendégkörre vágysz.
Mert néha nem újabb feladatokra van szükség – csak egy tisztább irányra.
már vannak vendégeid, csak szeretnéd őket megtartani.
volt már jobb időszakod, most viszont hullámzó vagy kiszámíthatatlan a működésed, és szeretnél ezen változtatni.
Bármely egészség- vagy szépségipari vállalkozás képes növelni a bevételét, ha tudatosan kezeli a vendégélményt.
Hagyd magad mögött a bizonytalan működést – a konzultáción segítek tisztán látni, hol érdemes változtatnod!
Kalkulátorommal kiszámolom, hogy a Te céged mekkora nyereséget érhet el, megfelelő ügyfélélmény optimalizációval!
Egy olyan beszélgetésre, ami tényleg rólad szól – és a vállalkozásod rejtett lehetőségeiről.
Kalkulátorom segítségével kiszámoljuk, hogy mekkora profitot hozhat, ha optimalizálod a vendégélményt a saját rendszereden belül.
Ez nem egy nyomulós értékesítési megbeszélés lesz.
Nem szeretnélek rábeszélni semmire – viszont szeretnék neked segíteni, hogy világosan lásd, hol szivároghat el a bevételed, és hogyan fordíthatnád ezt a javadra.
A konzultáció során három kulcsfontosságú területet fogunk érinteni – így már az első beszélgetésből valódi, kézzelfogható értéket kapsz.
A konzultáció során a saját számaid alapján kiszámoljuk, mennyi többletbevételt és profitot érhetnél el, ha tudatosan fejlesztenéd a vendégélményt. Pontosan látni fogod, mennyi pénzt hagysz most az asztalon.
Részletesen átbeszéljük, hogy milyen elemekből érdemes felépítened az ügyfélélmény stratégiád alappilléreit, hogy vállalkozásod ne csak túléljen - hanem folyamatosan növekedjen.
Közösen feltérképezzük, hol akad el a vendégút, és mi az, ami most visszatart a fejlődéstől. Segítek megfogalmazni a következő lépéseket, hogy magabiztosan tudj haladni előre.
ÜGYFÉLVISSZAJELZÉSEK
Nagyon sok idő és energia telt el azzal, hogy cégemnek megtaláljam azt az embert aki minőségi, megbízható, és tökéletes munkát képes végezni! Weboldalunk egyedi lett tulajdonságaiban, kinézetében is!
Marketingben pedig egyszerűen lenyűgöző teljesítményt tudhatunk a hátunk mögött az elmúlt időszakban!
Nagyon szeretem, hogy a kívánságaimat, az elképzeléseimet gyorsan, szakszerűen képesek megoldani. Olyan mint egy kis lámpás ami valóra váltja az álmaim. Annyira örülök, hogy megtaláltam őket! És mindezt egy korrekt áron. Hálás vagyok, hogy egy ilyen csapat áll a rendelkezésemre.
Volt szerencsém személyesen találkozni Németh Antallal, mint ember és mint marketing tanácsadóként is fantasztikus, vérbeli Profi.
Napi szinten gyakorlom mindazt amit pár nap leforgása alatt tanultam.
Hihetetlen élmény az amikor egy előadásán azt hallod amire Neked van szükséged és már ott elindul egy folyamat, hogy miként is lehetsz Jobb és egyedi. De ezt hallani és látni kell szavakban nem lehet leírni azt az odaadást, lexikális tudást amit az előadásán mérhetetlen energiával ad át hallgatóinak.
Szívből ajánlom!
🔎 Fontos!
Csak akkor tudsz részt venni a konzultáción, ha valóban látom, hogy érdemben hozzájárulhatok vállalkozásod fejlődéséhez.
Ezért először néhány kérdéssel szeretném jobban megismerni a helyzetedet.
Őszintén meg fogom mondani azt is, ha most nem ez a konzultáció a legjobb első lépés számodra – mert számomra az értékadás mindig fontosabb, mint az, hogy bárkit „bepréseljek” egy beszélgetésbe.
Nem az igyekezeteddel volt a gond – hanem valószínűleg nem volt megfelelő a rendszer vagy nem a jó pontokon kezdtél el változtatni.
Amíg nincs meg a megfelelő technológia a kezedben, pontosan fogalmazva a „hogyan kell csinálni”, addig el is hiszem, hogy a címben leírt állítás igaz.
Ezért is érdemes jelentkezned: a konzultáción kívülről, stratégiai szemmel nézek rá a folyamataidra, és megmutatom, hol szivárog el a profitod – és mit tehetsz ellene.
Ezt a mondatot már rengetegszer hallottam. És értem is.
De gondolj bele:
Ha eddig a „mi mások vagyunk” gondolkodás segített volna, most nem olvasnád ezeket a sorokat.
Szóval, vagy
Maradsz a régi módszereknél, és továbbra is küzdhetsz azzal, hogy új vendégeket szerezz – miközben a régiek csendben elmaradoznak. Tudod, az „én vállalkozásom más…!”
Vagy nyitsz egy új nézőpontra, és megnézzük együtt, mit csinálhatnál másképp – a saját működésedhez igazítva, sablonok és rábeszélés nélkül.
Ez a konzultáció nem egy sablont ad a kezedbe, hanem egy nagyítót:
Segít rálátni, hol szivárog el most a bevételed, és mitől térnének vissza szívesebben a vendégeid – anélkül, hogy fel kellene adnod a stílusod vagy újraépítened az egészet.
Bevallom, ez az egyik leggyakoribb mondat, amit az első beszélgetésen hallok – és teljesen rendben van.
Sokan már csinálnak dolgokat: posztolnak, válaszolnak, kedvezményt adnak… de még sincs mögötte egy tudatos rendszer. Az építőkockák megvannak – csak nincs, ami összefogja őket.
Pont erre való a konzultáció.
Segítek, hogy ne csak „csinálj valamit”, hanem azt is tudd: mit, miért és hogyan érdemes csinálnod.
Ez a 60 perc segít tisztábban látni, hogyan rendezd sorba a meglévő marketing- és értékesítési elemeidet – hogy fantasztikus vendégélményt építs belőlük.
És ha most még nem is látod az utat – azzal, hogy jelentkezel, már rálépsz.
Őszintén? Örülök, hogy van időd – mert most is ezeket a sorokat olvasod. 🙂
És pontosan ezért fontos ez a konzultáció: Ha most is időhiánnyal küzdesz, miközben új vendégek után kell folyamatosan futnod, hogy a vállalkozásod életben maradjon, akkor itt az ideje, hogy ránézzek külső szemlélőként, hol vesztesz el feleslegesen energiát és bevételt.
Nem plusz feladatokat kapsz – hanem letisztult, könnyen követhető megoldásokat, amikkel egyszerűbben, átláthatóbban és kiszámíthatóbban működhet a vállalkozásod.
Ez a konzultáció nem elvesz az idődből – hanem segít visszanyerni belőle.
Abban segítek az egészség- és szépségiparban dolgozó vállalkozóknak, hogy ne csak új érdeklődőket szerezzenek, hanem a meglévő vendégeik újra és újra visszatérjenek.
Nem egyszeri kampányokban, hanem vendégszerző és vendégmegtartó rendszerekben gondolkodom, amelyek stabil bevételt és kiszámítható működést hoznak.
A lojalitás, alázat és színtiszta szakmaiság számomra nem marketing szavak – hanem az együttműködés alapjai.
Miközben ezeket a sorokat olvasod, lehet, hogy épp egy ügyfelünk vendégútját tervezzük újra a csapatommal. Mert számomra ez nem egy projekt – ez a szenvedélyem.
Ha te is értéket adsz a vendégeidnek, én segítek abban, hogy minél többen újra visszatérjenek hozzád.
Beszélgessünk, és nézzük meg, tudunk-e együtt dolgozni.
Igen! Az a tapasztalat, hogy ezalatt az idő alatt eldől, hogy tudunk-e együtt dolgozni. Ezzel megelőzzük a felesleges pénz és energia befektetést mindkettőnk részéről.
Nem! A legtöbb esetben elég a 60 perc, hiszen nem az a cél, hogy az első találkozón „megfejtsük” a vállalkozásod teljes marketingjét, ügyfélélmény fejlesztés lehetőségeit. A cél, hogy megismerkedjünk és tudjuk melyek a legfontosabb feladatok vállalkozásodban, amelyekre megoldást keresel.
Amennyiben mindketten úgy döntünk, hogy tudjuk folytatni, akkor a találkozó végén elmondom a konkrét következő lépést.
Természetesen! Hiszen az egyik célja a megbeszélésnek, hogy megvizsgáljuk tudunk-e a későbbiekben együtt dolgozni. Ha nem működik a „kémia” kettőnk között, semmi gond, kezet rázunk és elbúcsúzunk.
A vendégélmény tudatos fejlesztése nem méretfüggő – de nem kezdőknek való.
Ha már vannak visszatérő vendégeid, vagy legalábbis működő szolgáltatásod, akkor biztosan fogsz tudni profitálni belőle.
A konzultáció során minden javaslat a te vállalkozásod aktuális helyzetéhez igazodik – nem nagyvállalati sablonokat kapsz, hanem gyakorlati megoldásokat, amiket egy kis- vagy közepes cég is könnyedén be tud vezetni.
A konzultációt online, Google Meet-en keresztül tartjuk meg. Az általad választott időpontban átbeszéljük az ügyfélélmény fejlesztésének minden fontos részletét.
Ügyfélút.hu © 2025. – Minden jog fenntartva!
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Összes elfogadása" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.