Azért nem posztolsz, mert úgy érzed vannak nálad, akik az adott témában “okosabbak”?

Mikor egy új vállalkozás megkeres, hogy segítsem felépíteni a marketing rendszerét, amely megfelelő ügyfélélményt tud nyújtani, akkor az első helyen szerepel, hogy megnézzem a jelenlegi posztjait a közösségi média felületein.

Upsssz… Sokszor azt látom, hogy semmi, de még mutatónak is kevés.

Mikor rákérdezek, hogy ez miért van, akkor ilyen válaszokat kapok legtöbbször:

❎ Nincs időm…
❎ Nincs tapasztalatom…
❎ Vannak nálam, akik sokkal okosabbakat írnak, nem tudom felvenni velük a versenyt…

Az, hogy legyen időd, az döntés kérdése. Arra van időd, amire szánsz.
A nincs tapasztalatom pedig inkább a technológiai hiányról (hogyan kell megcsinálni a képet a poszthoz, mikor rakjam ki a posztot…) szól!

A vannak nálam okosabbak-hoz egy gondolat.

Bevallom én is beleestem ebbe a hibába. Egyszerűen lebecsültem magam, a tudásom.

Nem tudtam, hogy a közösségi média nem így működik. Nem azt várják el tőled, hogy disszertációkat írj, tudományos alátámasztásokkal. Nem kell méregesd magadat másokhoz.

Írd le azt, amit tanultál és miként ALKALMAZTAD, az HOGYAN MŰKÖDÖTT NÁLAD! Amikor kipróbáltad, alkalmaztad, az milyen HATÁSSAL volt rád, a cégedre.

Ezt a TAPASZTALATOT oszd meg a saját szemszögedből!

Gary Vaynerchuk írta azt hiszem, hogy a mindennapi történéseinek és tanult dolgok alkalmazásának és azok eredményeinek írásbeli lenyomata a közösségi felületeinek igazi tartalma.

Közelítsd meg így a dolgot. Írj ezekről. Tedd meg most, ne halogass. 🙂

Ha elakadtál dobj egy DM üzenet a hello@ugyfelut.hu e-mail címre és írd bele a tárgyba “POSZT”. Felveszem veled a kapcsolatot.

Hajrá, eredményes megvalósítást!