Rólunk

Kompetenciánk

nemeth_toni-circle
Németh Antal CEO - Ügyfélélmény és Marketing rendszerek tervezése

Csapatom segít téged a közös úton. Rendelkezünk az adott szakterületen azzal a speciális tudással, amelyek nagyon magas hozzáadott értékükkel fogják segíteni vállalkozásod sikerességét.

Hatékony, pénzt hoz, ha jól van beállítva.  Mi legalább 30 mérési pontot állítunk be weboldaladra.

Enélkül bele se vágj a hirdetésbe.

Értéket adunk olvasóidnak. Ezzel növelve branded és szakértői státuszod. Természetesen jó hatással van az organikus elérésre is.

A weboldal a Tied, ezt nem tudja elvenni senki tőled. Erre építjük fel a marketinged.

Alap program, amivel a marketinged a legmagasabb szinten optimalizáljuk.

A funnelekkel (értékesítési tölcsérek) érjük el, hogy érdeklődőid tőled akarjanak vásárolni! Ezt használva nem megyünk bele árversenybe a konkurenciáddal. 

Kezeljük közösségi média oldalaid. Összhangban a többi marketing építőelemmel

Vizsgáljuk meg közösen, tudunk-e vállalkozásodnak segíteni?

Növekedési Lehetőségek Megbeszélés - 45 perc virtuálisan, díjmentesen!

Mit szólnál, ha 30 perc DÍJMENTES kötetlen beszélgetésen megvizsgálnánk, hogy tudok-e a vállalkozásodnak segíteni?

Kattints a gombra és foglald le a szabad helyek egyikét!

Alapértékeink

Hogyan érhetjük el jövőbeni sikereinket?

Alapvetően egy olyan csapat kiépítésével, melynek tagjai azonosulnak a vállalkozás küldetésével, ambiciózus módon végzik munkájukat.

A csapat kiépítésének előfeltétele egy olyan szakmai, tulajdonosi szemléletű mag kialakítása, amely példamutató módon, teljes mértékben képviseli is az általa megfogalmazott filozófiát, értékeket és a kialakított koncepció mentén valósítja meg törekvéseit. Olyan magot – és köré csapatot – építünk, amelynek vannak elvei. Ezek az elvek vezérlik magatartásunkat, alapozzák meg munkánkat és egyben biztosítják is sikereinket.

Értékrend

Mikor megkérdezik, mi egy vállalkozás vagyonában a legnagyobb érték, sokan sokfélét mondanak, de csak az igazán nagyok vallják, hogy legnagyobb értékük a vevő, az ügyfél. Munkánk során gondolataink rendre azon központi kérdés körül forognak, hogy az milyen hatással lesz majd a vevőre, illetve ügyfélre? Számunkra valóban a ”vevő a király”, ő áll az első helyen.

Szolgálat

A mai “énközpontú világban” kihalni látszik a mások felé való szolgálatkészség. A mi értékeink között azonban szerepel. Hiszünk abban, hogy csak akkor tudunk fejlődni, igazán sikeresek lenni, ha készen állunk arra, hogy mások felé szolgáljunk, pontosabban szolgálatkészen szolgáltassunk.

Lojalitás

Az élet számos területén, a legkülönfélébb tevékenységekben is megfigyelhető, mekkora jelentősége van a kitartásnak, az elkötelezettségnek vagy más szóval a hűségnek. Korunk érdekorientált felfogása komoly fenyegetést jelent a hűségre nézve, holott annak megléte rendkívül komoly bizalmi garanciát jelent. Életünk, üzleti tevékenységünk során a bizalom kulcskérdés. Azt megszerezni és megtartani pedig hűséggel, azaz kitartással, elkötelezettséggel lehet. Bárki – legyen az személy vagy egy cég -, aki, ami ezt felismeri, azzal is szembesülni fog, hogy időről időre áldozatokat kell hoznia ahhoz, hogy partnere számára megbízható társnak bizonyuljon.

Nos ez gyakran a rövidtávú, pillanatnyi érdekekkel szemben kell, hogy megtörténjen, de később nagy haszonnal járhat. Ez a haszon igazán akkor realizálódhat, ha a hűség kölcsönös. Csapatunk elkötelezett abban, hogy ügyfelei számára megbízható partnernek bizonyuljon: készek vagyunk tehát ezt a hűséget képviselni, kerülve azt, hogy ügyfeleinknek okot adjunk arra, hogy helyettünk mást válasszanak, egy esetleges bizalomvesztés következtében. Más aspektusból viszont a hűség kitartásban nyilvánul meg: kizárólag következetes, elkötelezett munkával lehet a csúcsra jutni és ott megmaradni.

Kreativitás

Nagyon fontos adottság. Nyilván egy cég nem lehet kreatív, csak az azt alkotó személyek. Mivel az üzleti élet majdnem minden területén kiélezett konkurencia harc folyik, pontosan a kreativitás lehet az a ‘fegyver’, amely segíthet elkülönülni, megkülönböztethetővé válni a mezőnyben. A kreativitás tehát szolgáltatásunk éle. Világossá kell tennünk megbízóink számára, hogy az üzleti életben számukra mi vagyunk az a kreativitás, amelyre neki szüksége van, amely őt, illetve vállalkozását helyzetbe hozhatja.

Egyik törekvésünk tehát az, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk, akik maximálisan kihasználják ezen képességüket; számunkra nem út az átlagos, nem út a szokványos.

Meg kell találnunk annak mikéntjét, hogy ügyfeleinknek arca, felismerhető karaktere legyen konkurenseivel szemben. Ez azonban nem minden. Abban is rendelkezésükre kell tudnunk állni, hogy az általuk vitt vállalkozás miként prosperálhat jobban, hatékonyabban. Kreativitásunknak tehát az illető vállalkozás tevékenységét érintő minden területre ki kell terjednie – ez pedig bennünket fog megkülönböztetni másoktól.