Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu

Ha nem elégszel meg azzal, hogy valaki egyszer foglal – hanem azt szeretnéd, hogy újra és újra visszatérjen.

Derítsd ki 2 perc alatt, miért nem térnek vissza a vendégeid – és mit tehetsz azonnal, hogy ez megváltozzon!

Szeretnéd, ha nem kellene mindig új vendégeket hajkurásznod?

Érj el stabilabb bevételt és több visszatérő vendéget – pusztán azzal, hogy felismered, hol veszítesz most érdeklődőket!

Nem csak azt mutatom meg, mi nem működik most nálad – hanem azt is, hol tudsz gyorsan javítani az élményen, hogy a vendégeid ne tűnjenek el a foglalás után.

Ez a kérdőív nem általános okoskodás – hanem kategóriákra bontott visszajelzést ad arról, hol tart most a vendégélményed, és mit tehetnél a javításáért.

Hol szivároghat el a bevételed anélkül, hogy észrevennéd

– és mit tehetsz, hogy a vendégeid ne csak kipróbáljanak, hanem visszajárjanak.

Melyik ponton akadnak el a legtöbben a foglalás vagy vásárlás előtt

– és hogyan teheted gördülékenyebbé az élményt az első perctől.

Elég jól különbözteted-e meg a vendégtípusaidat – vagy mindenki ugyanazt kapja?

– A különbségtétel nem luxus, hanem lojalitásépítő eszköz.

Hogyan kommunikálj úgy, hogy azt érezzék: figyelsz rájuk

– a személyre szabott élmény nem a “nagyok” kiváltsága.

Mérsz-e egyáltalán? És ha igen, tudod, mit kezdj a számokkal?

– A visszajelzések nemcsak vélemények – hanem a legjobb fejlesztési ötletek forrásai.

INGYENES!

Mit történik a kitöltés után?

A kérdőív kitöltése után azonnal megkapod az eredményed – nincs várakozás, nincs e-mail.

Pontosan látni fogod, hol tart most a vendégélményed, és melyik területen szorul fejlesztésre. Ráadásul rövid, célzott tippeket is kapsz mellé, amikkel már holnap elkezdhetsz változtatni.

Az egész csupán 2 percet vesz igénybe – mégis teljesen más szemmel fogsz nézni a saját folyamatodra.

Amit én is rosszul csináltam – és Te már nem fogsz

Bevallom az elején én is csak kampányokban gondolkodtam.
Hirdetés – érdeklődő – vásárlás. De hamar rájöttem: a legtöbb bevétel nem az új emberekből jön, hanem azokból, akik újra és újra visszatérnek.

És azt is megtanultam, hogy nem mindig ott szivárog el a bevétel, ahol gondolnánk. Néha egy hiányzó információ, egy rossz üzenet, vagy egy túl bonyolult foglalási folyamat az oka annak, hogy a vendégek eltűnnek.

Ezért hoztam létre ezt a felmérőt – hogy segítsen tisztábban látni, és elindítson azon az úton, ahol nem hirdetésfüggő vállalkozást építesz, hanem lojalitásra és élményre alapozott növekedést.

Miért bízhatsz bennem és a tanácsaimban?

Üdvözöllek, Németh Antal vagyok – visszatérő vendégek specialistája.

Abban segítek az egészség- és szépségiparban dolgozó vállalkozóknak, hogy ne csak új érdeklődőket szerezzenek, hanem a meglévő vendégeik újra és újra visszatérjenek.

Nem kampányokban, hanem vendégszerző és vendégmegtartó rendszerekben gondolkodom, amelyek stabil bevételt és kiszámítható működést hoznak.
A lojalitás, alázat és színtiszta szakmaiság számomra nem marketing szavak – hanem az együttműködés alapjai.

Miközben ezeket a sorokat olvasod, lehet, hogy épp egy ügyfelünk vendégútját tervezzük újra a csapatommal. Mert számomra ez nem egy projekt – ez a szenvedélyem.

Ha te is értéket adsz a vendégeidnek, én segítek abban, hogy minél többen újra visszatérjenek hozzád.
Beszélgessünk, és nézzük meg, tudunk-e együtt dolgozni.

ÜGYFÉLVISSZAJELZÉSEK

Ügyfeleim visszajelzései a közös együttműködésről, és az ingyenes megbeszélésekről

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.