Annyiszor hozzáfogtál már a marketinghez, de a napi munka újra és újra elvisz más irányba?

Tudod, hogy ezen (is) múlik a céged sikere, de már megint eltelt egy év és nem ott tartasz, ahol szeretnél?

Mi kialakítjuk neked azt a marketingrendszert, amit azután akár önállóan is képes leszel üzemeltetni.

Ha pedig elakadnál, akkor bármikor számíthatsz segítségünkre.

Mi ez az Ügyfélút?

Az Ügyfélút olyan cégvezetők és marketingesek partnere, akik nem érnek rá minden marketingszakmai változást naponta követni, de akik szeretnének korszerű, jól működő, automatizált értékesítési rendszert cégüknél.

Kipróbált megoldásaink abban segítenek, hogy vállalkozásod rákerüljön arra az útra, amely olyan bevételt termel, amilyet megálmodtál vállalkozásod indításakor!

Időt spórolhatsz
Nem kell megtanulnod a marketing minden aktuális eszközét. Mi készen visszük az eszközöket csak választanod kell közülük. Nem kell várnod. Ha együtt kiderítettük mire van szükséged haladéktalanul nekiállunk a megvalósításnak.
Minden anyagi kontroll a te kezedben marad
Ha Google, ha Facebook, ha display hirdetéseket futtatsz, azok felett tied a kontroll. Te határozod meg milyen akár napi limiteket engedélyezel. Mivel folyamatos riportot és elemzést kapsz kizárt, hogy bármilyen költséged elszálljon.
Az online marketing minden előnyét vállalkozásod szolgálatába tudod állítani
Minden folyamatot vagy kampányt percre pontosan követni tudsz.
Egy áráért tapasztalt szakember csapat áll a rendelkezésedre.
Folyamatosan elérhetően a szerződött időszakasz alatt.
Ezért fontos a marketing kivitelezés
Ma csak az tud marketinggel foglalkozni, aki napi szinten követi a (főleg online) marketing csatornák változásait.

Egy cégvezetőnek nem ez a dolga, mert akkor mikor foglalkozna a termékeivel, cégével, beosztottaival és még folytathatnánk a sort.

Mit tehet ekkor egy cégvezető?

Felvehet ugyan egy marketingest, de akkor mit tesz, ha nem a megfelelő területen jártas a kollega?
És vajon van-e ember a földön, aki egyszerre ért a marketing minden összetevőjéhez? Létezik olyan, alkalmazott, aki egyszerre szárnyaló ötletember és fegyelmezett megvalósító?

vagy

Kiadhatja a marketingjét TÖBB külső vállalkozásnak
Ebben a helyzetben egyeztethet minden egyes weblap fotóváltoztatást a partnercéggel, nem beszélve az átfutási időkről. Minden logisztikai feladat ismét a vezető dolga.

de
Két rossz közül nem lehet jót választani.

Ezért más a mi megoldásunk
Így lehetnek saját marketingeseid, aki házhoz viszik a marketing szaktudást és segítenek felfuttatni a vállalkozást - gyorsan, egyszerűen, költséghatékonyan.

Odamegyünk – Megcsináljuk

És miután kész, megtanítjuk az értékesítési rendszerek kezelésére a céged munkatársait. Amennyiben igényled, természetesen működtetjük neked a rendszert tovább.

Mindez pedig nem kerül többe – sőt olcsóbb – mintha a céged egy marketingest foglalkoztatna főállásban.

Egész pontosan mit fogsz kapni a közös munkánktól?

2 különleges BÓNUSZ, amit megkapsz a MARKETINGTURBÓ cégfelmérőhöz!

1. Bónusz: 7 pontos szövegírási segédlet

Előre elkészítettük azt a metódus, ami segít akár PR cikkeid, saját online tartalmad előállításánál, sőt akár külső print reklámfelületekre is képes leszel hatékony szöveget írni! Ezt azonnal elkezdheted használni. 5.000 Ft helyett AJÁNDÉK

2. Bónusz: 2 azonnal használható ötlet

Minimum 2 azonnal használható ötletet adunki, ami megvalósítva bevételt termelhet vállalkozásodnak. Mennyit ér ez a 2 ötelt? Megfizethetetlen sokszor, de ha áraznunk kellene, akkor ezt legalább 1 órás (20.000 Ft / óra) konzultáción adnánk át neked. 20.000 Ft helyett AJÁNDÉK

Milyen előnyöket jelent ez neked?

Valódi a vevői igényeket kielégítő ajánlataid lesznek
Nem a ködbe fogsz szurkálni. Korra, nemre, érdeklődési körre lebontva tudod megfogalmazni szuper ajánlataidat.
Növekedni fog a forgalmad
Mivel pontosan fogod látni a teendőket, csak arra fogsz energiát fordítani, ami a forgalom növekedéshez szükséges.
A céged akkor is dolgozni fog érted, amikor te szabadságon vagy
Ez a legjobb: hiszen az értékesítési rendszered nem akar szabadnapot, nem betegszik meg, sőt a hangulata sem ingadozik.
Személyre szabott kiszolgálás kevesebb reklámköltséggel, visszatérő vásárlók
A legjobb ügyfelek azok, akik újra vásárolnak. Ők lényegesen kisebb reklám költséggel aktivizálhatók, mintha az “utcáról” kellene újra és újra “hideg” vásárlót behozni.
Kevesebb adminisztrációs hiba, elégedettebb ügyfelek.
Több szinten is látható, ellenőrizhető folyamatokkal könnyebb a munka nyomon követése mindenkinek.
Az automatizmusok miatt kiegyensúlyozottabb munkatársak
Mivel a sales munka egy jelentős részét számítógép végzi, csak a vásárlók egyedi-valódi kérdéseivel kell foglalkozniuk.

4 lépés, hogy SIKERRE vidd vállalkozásod

  • Első lépés

Először is leülünk egy 3 órás konzultációra. Ennyi időre van szükséged arra, hogy a cégedről teljes képet nyerjél és lásd, hogy milyen területeken kell javítanod. (Javulnia, fejlődnie mindig mindenkinek kell. Nekünk is, nektek is.)

Első lépés
Második lépés
  • Második lépés

A három órás konzultáció alapján adunk egy területekre lebontott analízist a cégedről, javaslatokkal, amit átbeszélünk. Ha ez alapján azt mondod, hogy köszi, egyedül folytatod: semmi gond, akkor barátságban elválunk egymástól.

  • Harmadik lépés

Ha nagyjából elfogadod értékelésünket adunk egy hat hónapos leírt cselekvési tervet, amit – ha megállapodunk – azonnal nekiállunk megvalósítani.

Harmadik lépés
Negyedik lépés
  • Negyedik lépés

A hat hónap alatt felépítjük vállalkozásodban  az automatikus vevőszerző és kiszolgáló rendszereket, amikre kiképezzük a megfelelő munkatársakat. A hatodik hónap végén pedig átadjuk üzemeltetésre nektek.

 

Ha továbbra is szükség van ránk, akkor új fejezetet nyitunk és kezeljük a rendszered.

Még gondolkodsz rajta, hogy megbízol-e bennünk?

Nyílt napok vagy közös kávézás
Időről – időre tartunk nyílt napokat, vagy közös üzleti kávézásokat. A facebook oldalunkon ezeket mindig hirdetjük. Rászánnád az időt, megismernél minket mielőtt üzletelnél velünk? Szívesen várunk, csak jelezd.
Te csinálod?
Ha van nálad marketing és te csinálod egyszerű a kérdés: A te időd olcsóbb vagy drágább, annál, hogy részfeladatokat kivitelezőkre bízzál? Ez egy konzultáció alatt tisztán kiderül.
Kezdő vagy?
Ha kezdő vagy a marketingben: Semmi gond! Mindenki volt kezdő a marketingben, sőt sokan azok cégvezetőként is!

Nézzünk egy példát, mondjuk egy mérnöki irodát.

Előfordulhat, hogy a cégvezető maga is mérnöki alapokkal jut el a vezetői székbe. Ilyen esetben szakmailag biztosan képes a vezetésre. Több területen – jogász, könyvelés, HR stb. biztosan megkapja a megfelelő támogatást cégen belül vagy kívül.

De elvárod egy mérnöktől, hogy saját kútfőből customer avatarokat építsen, megfelelő kommunikációs üzeneteket komponáljon neki(k), és értsen a Facebbook vagy Google Adwords hirdetések paraméterezéséhez is. (persze érthet hozzá, de akkor sem biztos, hogy az idejének ez az optimális felhasználása)

Mi sem tervezünk közúti hidakat, viszont kiválóan tudjunk őket használni, autóval vagy akár gyalog. Más tehát a felhasználói és a tervező vagy kivitelezői szerepkör és ez így van jól. Mindenki jobban jár, ha a tervezést és kivitelezést szakember végzi. ☺

Ha tehát van egy működő céged, terméked, szolgáltatásod – viszont nincs megfelelő marketinged, akkor egy konzultációval nincs veszítenivalód, csak nyerhetsz

Rólunk mondták

Jánk Balázs
Jánk BalázsJB Photo
Tovább olvasom
Nagyon sok idő és energia telt el azzal, hogy cégemnek megtaláljam azt az embert aki minőségi, megbízható, és tökéletes munkát képes végezni! Weboldalunk egyedi lett tulajdonságaiban, kinézetében is! Marketingben pedig egyszerűen lenyűgöző teljesítményt tudhatunk a hátunk mögött az elmúlt időszakban!
Bozó Andrea
Bozó AndreaBA Group
Tovább olvasom
Jó szakmai tudású, nagyon kreativ csapat. Megbízható, naprakész tudással. Szeretek velük tervezni, együtt gondolkodni. Jó szívvel ajánlom, hiszen valóban megtaláltunk ügyfeleinkhez az "utat".
Medgyesi Beatrix
Medgyesi Beatrixxbeautybox.ch
Tovább olvasom
Nagyon szeretem, hogy a kívánságaimat, az elképzeléseimet tudják gyorsan, szakszerűen megoldani. Olyan mint egy kis lámpás ami valóra váltja az álmaim. Annyira örülök, hogy megtaláltam őket! És mindezt egy korrekt áron. Hálás vagyok, hogy egy ilyen csapat áll a rendelkezésemre.

Oké, mennyibe fog ez nekem kerülni?

A legnagyobb hazai marketing guruk horrorisztikus áron konzultálnak. Jól teszik, hiszen az idő pénz. A személyes tanácsadás pedig prémium termék.
Van online marketer cég Budapesten, aki 300.000.- ft + ÁFA áron ad egy háromórás konzultációt, és a megvalósítást utána nem is vállalja.

Mi nem a tanácsadás iparban utazunk!
Nekünk a megvalósításért fizetnek ügyfeleink.

Ezért az első konzultációnak csak egy jelképes árat szabtunk.

 Jó, jó, de menyi az annyi?

A megrendelőink egy része azt mondta, hogy ezt az árat azonnal emeljük meg, mert ez komolytalannak tűnhet, de mi kitartunk az ennél az árnál, mert szeretnénk minél több hazai vállalkozáshoz eljutni.

A MARKETINGTURBÓ cégfelmérő ára 29.900.- forint.

Aki ebben az iparágban ennyiért dolgozik ~12 munkaórát (3 óra konzultáció, 2 óra elemzés, 1 óra prezentáció x 2 munkatárs) azt küldjétek el hozzánk. Felvesszük bármilyen munkakörre ☺

FONTOS!

1 hónapban maximum 5 vállalkozást tudunk felmérni és elemezni. Ezért a helyek száma limitált. Siess ne csússz át a következő hónapra, ne kerülj várólistára!

3

Szabad hely van ebben a hónapban

Készen állsz a növekedésre?

Mérd fel vállalkozásod, hogy tisztán lásd a következő lépéseket!

A megrendelés menete
1. Töltsd ki a bal oldali űrlapot.
2. Ne felejtsd el kipipálni elolvasás után az ÁSZF kockát.
3. "Kérem a cégfelmérőt" gomb megnyomása után a rendszer megnyitja a STRIPE szolgáltató oldalát, ahol biztonságosan ki tudod egyenlíteni az összeget bankkártyával.
4. A megrendelés után a számlát e-mailben küldjük Neked pár percen belül.

Áraink bruttó árak, tartalmazzák a 27%-os Áfat-t!
Csak bankkártyával lehet fizetni?
Igen, kizárólag bankkártyás fizetés van. Az Ügyfélút.hu elkötelezett híve a modern online marketing eszközök, fizetési megoldások alkalmazásának. A bankkártyás fizetés gyors, kényelmes és nyomon követhető. Ha komolyan gondolod, hogy vállalkozásodba bevezeted a legújabb online marketing technikákat, akkor nem lehet akadálya a bankkártyás fizetésnek.

A fizetés a STRIPE rendszerén keresztül SSL titkosításon történik. Mi nem is találkozunk a bankkártyád adataival. Annyira biztosnságos, mint egy benzinkúton történő vásárlás.
Segítségre van szükséged a megrendelés során?
Hívj minket hétköznap 9:00 - 17:00 óráig: +36-70-33-22-767 .... vagy írj nekünk a hello@ugyfelut.hu e-mail címre.

ÖTLETMEGTARTÁSI GARANCIA!

Nem tudod, hogy ez egy jó döntés-e? Megértjük.

Viszont annyira bízunk a sikeredben, hogy garanciát is vállalunk rá.

Ha úgy érzed az első óra végén, hogy ez neked mégsem kell: Semmi baj!

Ez esetben minden kérdés nélkül azonnal visszautaljuk neked a cégfelmérő árát, ami egy jelképes 29.900.- Ft, valamint megvalósíthatod azokat az ötleteket, amiket a cégfelmérőn mondtunk el Neked!

Veszítenivalód tehát nincs. Nyereséged viszont annál több!

Célunk a
GYŐZTES – GYŐZTES
állapot elérése!