Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu

Ingyenes, gyakorlatias útmutató egészség- és szépségipari vállalkozóknak, akik nemcsak új vendégeket szeretnének – hanem azt is, hogy a meglévők folyamatosan visszatérjenek

Hogyan szerezz több visszatérő vendéget – már jövő héttől, hirdetés és árverseny nélkül?

Letölthető útmutató, ha egészség- vagy szépségipari vállalkozó vagy, és ha gyors eredményt szeretnél – anélkül, hogy

Nem kell hónapokat várnod a változásra!

Ebből az ingyenes, azonnal használható útmutatóból megtudod:

Mi az az apró vendégélménybeli változtatás, ami miatt a vendégeid nem akarják kipróbálni a konkurenciát sem?

Ez nem a posztjaidon, nem a kedvezményeken, és nem is a termékeden múlik – hanem valami sokkal egyszerűbben.

Hogyan alakítsd ki az online jelenlétedet úgy, hogy a vendégeid már az első kattintásnál érezzék: jó helyen járnak?

Sokan itt bukják el – pedig csak néhány finomhangolás kell.

Miért elengedhetetlen a személyes hang a kommunikációban – és hogyan lesz ebből törzsvendég?

Az emberek azt a szolgáltatót választják, aki figyel rájuk. Mutatom, hogyan kommunikálj úgy, hogy észrevegyék ezt.

Hogyan kérj visszajelzést úgy, hogy abból ajánlás és több foglalás legyen?

A legtöbben félnek kérni – de ezzel az egyszerű módszerrel automatikusan építheted a bizalmat.

Képzeld el, hogy a vendégeid nem csak elégedettek – hanem ragaszkodnak hozzád!

És még akkor is visszatérnek, amikor mások árengedményekkel, csillogó posztokkal próbálják őket elcsábítani.

Mi lenne, ha már holnap éreznéd a különbséget?

  • A vendégeid gyorsabban válaszolnának vissza – mert éreznék a törődést.
  • Több lenne a pozitív visszajelzés – és kevesebb a lemorzsolódás.
  • Nem csak jönnének – de újra is foglalnának.

 

És mindehhez nem kell hirdetési költség, nem kell új szolgáltatás,
csak pár apró változtatás a vendégélményben – amit ebből az útmutatóból pillanatok alatt megértesz.

Miért bízhatsz bennem és a tanácsaimban?

Üdvözöllek, Németh Antal vagyok – visszatérő vendégek specialistája.

Abban segítek az egészség- és szépségiparban dolgozó vállalkozóknak, hogy ne csak új érdeklődőket szerezzenek, hanem a meglévő vendégeik újra és újra visszatérjenek.

Nem kampányokban, hanem vendégszerző és vendégmegtartó rendszerekben gondolkodom, amelyek stabil bevételt és kiszámítható működést hoznak.
A lojalitás, alázat és színtiszta szakmaiság számomra nem marketing szavak – hanem az együttműködés alapjai.

Miközben ezeket a sorokat olvasod, lehet, hogy épp egy ügyfelünk vendégútját tervezzük újra a csapatommal. Mert számomra ez nem egy projekt – ez a szenvedélyem.

Ha te is értéket adsz a vendégeidnek, én segítek abban, hogy minél többen újra visszatérjenek hozzád.
Beszélgessünk, és nézzük meg, tudunk-e együtt dolgozni.

ÜGYFÉLVISSZAJELZÉSEK

Ügyfeleim visszajelzései a közös együttműködésről, és az ingyenes megbeszélésekről

Akiknek a sikerében már közreműködtem

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.