Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu
Nem kell több tippelgetés, vagy még egy kampányban reménykedni.
Itt a válasz arra, miért nem térnek vissza a vendégeid – és mit tehetsz azonnal, hogy megfordítsd a folyamatot.
A legtöbb egészség- és szépségipari vállalkozás nem is sejti, hol szivárog el a pénz.
60 perces ingyenes konzultáción megmutatom, hogyan teheted stabilabbá a bevételed visszatérő vendégek segítségével – kevesebb hirdetéssel, több profittal.
A konzultáción együtt megnézzük, hol szivároghat el jelenleg a bevételed, és mi lehet az oka annak, hogy a vendégeid nem térnek vissza.
Segítek feltárni azokat a pontokat, ahol apró, mégis döntő változtatásokkal elérheted, hogy a vendégélményed ne csak jó legyen – hanem emlékezetes.
Olyan, ami miatt nem akarják a konkurenciádat kipróbálni.
A beszélgetés során a te vállalkozásodra fókuszálok: feltárom, milyen akadályok nehezítik most a vendégek visszatérését, hol veszíted el a legtöbb lehetőséget, és hogyan alakíthatod át a vendégutat úgy, hogy a hozzád érkezők ne csak elégedettek legyenek – hanem szívesen vissza is térjenek.
Ez a konzultáció nem csak arról szól, hogy új ötleteket kapj – hanem arról, hogy végre helyükre kerüljenek a dolgok.
Segítek ránézni kívülről a folyamatokra, és megmutatom, merre érdemes tovább haladnod, ha valóban stabilabb, visszatérő vendégkörre vágysz.
Mert néha nem újabb feladatokra van szükség – csak egy tisztább irányra.
már vannak vendégeid, csak szeretnéd őket megtartani.
volt már jobb időszakod, most viszont hullámzó vagy kiszámíthatatlan a működésed, és szeretnél ezen változtatni.
Bármely egészség- vagy szépségipari vállalkozás képes növelni a bevételét, ha tudatosan kezeli a vendégélményt.
Hagyd magad mögött a bizonytalan működést – a konzultáción segítek tisztán látni, hol érdemes változtatnod!
már vannak vendégeid, csak szeretnéd őket megtartani.
volt már jobb időszakod, most viszont hullámzó vagy kiszámíthatatlan a működésed, és szeretnél ezen változtatni.
Bármely egészség- vagy szépségipari vállalkozás képes növelni a bevételét, ha tudatosan kezeli a vendégélményt.
Hagyd magad mögött a bizonytalan működést – a konzultáción segítek tisztán látni, hol érdemes változtatnod!
Képzeld el, hogy a vendégeid nem csak hónapokig jönnek hozzád – hanem éveken át. A módszerem abban segít, hogy ne csak elégedettek legyenek, hanem ragaszkodjanak is hozzád.
Nem elég, ha jól érzik magukat – azt is tudniuk kell, hogy hosszú távon nálad jobb helyen nem lennének. Ezen dolgozunk együtt.
Tudtad, hogy a legjobb új vendégek nem a hirdetésből jönnek – hanem egy ajánlásból?
Amikor a vendégélmény valóban kiemelkedő, az ügyfelek szívesen beszélnek rólad. A célom, hogy olyan rendszert mutassak, amellyel a visszatérő vendégek maguktól hoznak újakat is – így a marketing egy része automatikusan működik.
Lehet, hogy nem több vendégre van szükséged, hanem jobbakra. Olyanokra, akik értékelik, amit nyújtasz – és hajlandóak is fizetni érte.
Egy jól megtervezett vendégélmény nem csak megtartja őket, de segít kihozni belőlük a valódi üzleti potenciált – anélkül, hogy árversenybe süllyednél vagy „rábeszélős” marketinget tolnál.
Ha folyton csak az új vendégek utáni rohanásról szól a vállalkozásod, nehéz nyugodtan aludni. Egy jól felépített rendszer azonban megkímél az állandó pörgéstől.
Megmutatom, hogyan automatizálhatod a visszajelzések kezelését, a vendégek visszahívását vagy a rendszeres kapcsolattartást – hogy ne te csinálj mindent, hanem a rendszer dolgozzon helyetted.
Kalkulátorommal kiszámolom, hogy a Te céged mekkora nyereséget érhet el, megfelelő ügyfélélmény optimalizációval!
Egy olyan beszélgetésre, ami tényleg rólad szól – és a vállalkozásod rejtett lehetőségeiről.
Kalkulátorom segítségével kiszámoljuk, hogy mekkora profitot hozhat, ha optimalizálod a vendégélményt a saját rendszereden belül.
Ez nem egy nyomulós értékesítési megbeszélés lesz.
Nem szeretnélek rábeszélni semmire – viszont szeretnék neked segíteni, hogy világosan lásd, hol szivároghat el a bevételed, és hogyan fordíthatnád ezt a javadra.
A konzultáció során három kulcsfontosságú területet fogunk érinteni – így már az első beszélgetésből valódi, kézzelfogható értéket kapsz.
A konzultáció során a saját számaid alapján kiszámoljuk, mennyi többletbevételt és profitot érhetnél el, ha tudatosan fejlesztenéd a vendégélményt. Pontosan látni fogod, mennyi pénzt hagysz most az asztalon.
Részletesen átbeszéljük, hogy milyen elemekből érdemes felépítened az ügyfélélmény stratégiád alappilléreit, hogy vállalkozásod ne csak túléljen - hanem folyamatosan növekedjen.
Közösen feltérképezzük, hol akad el a vendégút, és mi az, ami most visszatart a fejlődéstől. Segítek megfogalmazni a következő lépéseket, hogy magabiztosan tudj haladni előre.
ÜGYFÉLVISSZAJELZÉSEK
Nagyon sok idő és energia telt el azzal, hogy cégemnek megtaláljam azt az embert aki minőségi, megbízható, és tökéletes munkát képes végezni! Weboldalunk egyedi lett tulajdonságaiban, kinézetében is!
Marketingben pedig egyszerűen lenyűgöző teljesítményt tudhatunk a hátunk mögött az elmúlt időszakban!
Nagyon szeretem, hogy a kívánságaimat, az elképzeléseimet gyorsan, szakszerűen képesek megoldani. Olyan mint egy kis lámpás ami valóra váltja az álmaim. Annyira örülök, hogy megtaláltam őket! És mindezt egy korrekt áron. Hálás vagyok, hogy egy ilyen csapat áll a rendelkezésemre.
Cégünk számára fontos a folyamatos fejlődés és naprakész online jelenlét. Tóni innovatív gondolkodása és ügyfélközpontú hozzáállása során technikailag és stratégiailag is előremutató megoldásokat kaptunk. A szolgáltatás gyors, megbízható és professzionális volt. Bátran ajánljuk mindenkinek, aki hosszú távon eredményes, modern működésre törekszik.
Volt szerencsém személyesen találkozni Németh Antallal, mint ember és mint marketing tanácsadóként is fantasztikus, vérbeli Profi.
Napi szinten gyakorlom mindazt amit pár nap leforgása alatt tanultam.
Hihetetlen élmény az amikor egy előadásán azt hallod amire Neked van szükséged és már ott elindul egy folyamat, hogy miként is lehetsz Jobb és egyedi. De ezt hallani és látni kell szavakban nem lehet leírni azt az odaadást, lexikális tudást amit az előadásán mérhetetlen energiával ad át hallgatóinak.
Szívből ajánlom!
Nem a marketinged gyenge – csak nincs, ami összefogja.
Ha eddig kampányról kampányra éltél, ideje olyan rendszert építened, ami nemcsak vendégeket hoz, hanem meg is tartja őket.
Folyamatosan új vendégeket hajszolni nem csak fárasztó – hanem drága is. A legtöbb vállalkozás itt égeti el a profitját.
Ha kiszámíthatóbb, nyugodtabb működésre vágysz, először a meglévő vendégeidre kell koncentrálnod. Egy jól megtervezett vendégélmény-rendszer nemcsak megtartja őket, hanem visszahozza – újra és újra.
A mai vendégek már nem csak egy jó szolgáltatást keresnek – élményt, figyelmet és gördülékeny folyamatot várnak el.
Ha ugyanúgy működsz, mint 2-3 éve – például csak kitettél pár posztot, és jöttek a vendégek – az ma már kevés.
A piac telített, a konkurencia pedig csak egy kattintásra van.
Ahhoz, hogy kitűnj, és ne sodródj bele az árversenybe, tudatosan megtervezett élményre van szükség – amiben a vendéged azt érzi: itt róla szól minden.
A vendégélmény fejlesztése az egyik leggyorsabban megtérülő fejlesztés. Nem kell éveket várni: már néhány hét alatt tapasztalhatod, hogy többen térnek vissza, többet költenek – és még ajánlanak is.
Ráadásul ez nem egyszeri kampány, hanem egy hosszú távon működő rendszer, ami stabil bevételt hoz, hónapról hónapra.
Tapasztalatom szerint minden egészség- és szépségipari vállalkozásban van legalább 1-2 olyan pont a vendégútban, ahol szinte észrevétlenül szivárog el a bevétel.
A jó hír: ezeket a pontokat ki lehet javítani – gyorsan, túlzott befektetés nélkül.
A konzultáción pontosan azt nézzük meg, hol tart most a vállalkozásod, és milyen lépésekre lenne szükség ahhoz, hogy stabilabban működj, kiszámíthatóbb bevételt termelj, és ne kelljen folyton új vendégeket hajkurásznod.
Nem számít, hogy kozmetikus vagy, edző, terapeuta vagy tanácsadó – az élmény, amit adsz, kulcskérdés. És ezen tudunk együtt dolgozni.
Ismerd meg az ügyfélút tervezés és marketing kivitelezés erejét!
A naptáramban vadászni kell az időpontokat, siess, hogy találj neked megfelelőt.
Ha ez a 60 perces beszélgetés fizetős lenne, az értéke 119.000 Ft + Áfa – és a legtöbb partnerem szerint még így is bőven megéri.
De ezt most nem lehet megvásárolni. Jelenleg viszont díjmentesen elérhető azon vállalkozóknak, akik szeretnék megnézni, hogyan tudnák stabilabbá és nyereségesebbé tenni a működésüket a vendégélmény fejlesztésével.
Ez nem egy sablonos tanácsadás – hanem olyan, személyre szabott javaslatokat kapsz, amelyek pontosan a Te egészség- vagy szépségipari vállalkozásodhoz illenek.
Azért, mert azt látom: rengeteg egészség- és szépségipari vállalkozás hagy pénzt az asztalon – csak azért, mert nem lát tisztán, hol szivárog el a bevétele.
Szeretném, ha Te is megtapasztalnád, milyen az, amikor egy valódi szakértő segít rávilágítani azokra a pontokra, ahol már másnaptól változtathatsz – és ahol elindulhat a visszatérő vendégek számának valódi növekedése.
És ami talán a legfontosabb: hiszek abban, hogy már az első lépésnél értéket kell adni.
Most rajtad a sor: csak túl akarod élni ezt az időszakot – vagy valóban növekedni szeretnél
Ismerd meg az ügyfélút tervezés és marketing kivitelezés erejét!
A naptáramban vadászni kell az időpontokat, siess, hogy találj neked megfelelőt.
Ha ez a 60 perces beszélgetés fizetős lenne, az értéke 119.000 Ft + Áfa – és a legtöbb partnerem szerint még így is bőven megéri.
De ezt most nem lehet megvásárolni. Jelenleg viszont díjmentesen elérhető azon vállalkozóknak, akik szeretnék megnézni, hogyan tudnák stabilabbá és nyereségesebbé tenni a működésüket a vendégélmény fejlesztésével.
Ez nem egy sablonos tanácsadás – hanem olyan, személyre szabott javaslatokat kapsz, amelyek pontosan a Te egészség- vagy szépségipari vállalkozásodhoz illenek.
Azért, mert azt látom: rengeteg egészség- és szépségipari vállalkozás hagy pénzt az asztalon – csak azért, mert nem lát tisztán, hol szivárog el a bevétele.
Szeretném, ha Te is megtapasztalnád, milyen az, amikor egy valódi szakértő segít rávilágítani azokra a pontokra, ahol már másnaptól változtathatsz – és ahol elindulhat a visszatérő vendégek számának valódi növekedése.
És ami talán a legfontosabb: hiszek abban, hogy már az első lépésnél értéket kell adni.
Most rajtad a sor: csak túl akarod élni ezt az időszakot – vagy valóban növekedni szeretnél
🔎 Fontos!
Csak akkor tudsz részt venni a konzultáción, ha valóban látom, hogy érdemben hozzájárulhatok vállalkozásod fejlődéséhez.
Ezért először néhány kérdéssel szeretném jobban megismerni a helyzetedet.
Őszintén meg fogom mondani azt is, ha most nem ez a konzultáció a legjobb első lépés számodra – mert számomra az értékadás mindig fontosabb, mint az, hogy bárkit „bepréseljek” egy beszélgetésbe.
🔎 Fontos!
Csak akkor tudsz részt venni a konzultáción, ha valóban látom, hogy érdemben hozzájárulhatok vállalkozásod fejlődéséhez.
Ezért először néhány kérdéssel szeretném jobban megismerni a helyzetedet.
Őszintén meg fogom mondani azt is, ha most nem ez a konzultáció a legjobb első lépés számodra – mert számomra az értékadás mindig fontosabb, mint az, hogy bárkit „bepréseljek” egy beszélgetésbe.
Nem az igyekezeteddel volt a gond – hanem valószínűleg nem volt megfelelő a rendszer vagy nem a jó pontokon kezdtél el változtatni.
Amíg nincs meg a megfelelő technológia a kezedben, pontosan fogalmazva a „hogyan kell csinálni”, addig el is hiszem, hogy a címben leírt állítás igaz.
Ezért is érdemes jelentkezned: a konzultáción kívülről, stratégiai szemmel nézek rá a folyamataidra, és megmutatom, hol szivárog el a profitod – és mit tehetsz ellene.
Ezt a mondatot már rengetegszer hallottam. És értem is.
De gondolj bele:
Ha eddig a „mi mások vagyunk” gondolkodás segített volna, most nem olvasnád ezeket a sorokat.
Szóval, vagy
Maradsz a régi módszereknél, és továbbra is küzdhetsz azzal, hogy új vendégeket szerezz – miközben a régiek csendben elmaradoznak. Tudod, az „én vállalkozásom más…!”
Vagy nyitsz egy új nézőpontra, és megnézzük együtt, mit csinálhatnál másképp – a saját működésedhez igazítva, sablonok és rábeszélés nélkül.
Ez a konzultáció nem egy sablont ad a kezedbe, hanem egy nagyítót:
Segít rálátni, hol szivárog el most a bevételed, és mitől térnének vissza szívesebben a vendégeid – anélkül, hogy fel kellene adnod a stílusod vagy újraépítened az egészet.
Bevallom, ez az egyik leggyakoribb mondat, amit az első beszélgetésen hallok – és teljesen rendben van.
Sokan már csinálnak dolgokat: posztolnak, válaszolnak, kedvezményt adnak… de még sincs mögötte egy tudatos rendszer. Az építőkockák megvannak – csak nincs, ami összefogja őket.
Pont erre való a konzultáció.
Segítek, hogy ne csak „csinálj valamit”, hanem azt is tudd: mit, miért és hogyan érdemes csinálnod.
Ez a 60 perc segít tisztábban látni, hogyan rendezd sorba a meglévő marketing- és értékesítési elemeidet – hogy fantasztikus vendégélményt építs belőlük.
És ha most még nem is látod az utat – azzal, hogy jelentkezel, már rálépsz.
Őszintén? Örülök, hogy van időd – mert most is ezeket a sorokat olvasod. 🙂
És pontosan ezért fontos ez a konzultáció: Ha most is időhiánnyal küzdesz, miközben új vendégek után kell folyamatosan futnod, hogy a vállalkozásod életben maradjon, akkor itt az ideje, hogy ránézzek külső szemlélőként, hol vesztesz el feleslegesen energiát és bevételt.
Nem plusz feladatokat kapsz – hanem letisztult, könnyen követhető megoldásokat, amikkel egyszerűbben, átláthatóbban és kiszámíthatóbban működhet a vállalkozásod.
Ez a konzultáció nem elvesz az idődből – hanem segít visszanyerni belőle.
Több mint 30 éve dolgozom értékesítésben, és az online világ már 2001-ben beszippantott, amikor az első weboldalam a hazai piac egyik meghatározó szereplőjévé vált.
Azóta weboldalak készítésével, majd immár 7 éve online marketinggel és ügyfélélmény-tervezéssel segítem a vállalkozásokat a növekedésben – a stratégiaalkotástól a kivitelezésig.
A valódi áttörést azonban számomra az hozta meg, amikor mélyebben elkezdtem azzal foglalkozni, miért nem térnek vissza a vendégek – és hogyan lehet ezen változtatni.
Az ügyfélélmény és a vendégút tudatos tervezése az a terület, ahol mérhető eredmények születnek: több foglalás, több ajánlás, stabilabb bevétel.
Ma már nem kampányokban gondolkodom, hanem olyan rendszerekben, amelyek segítenek az egészség- és szépségipari vállalkozóknak abban, hogy ne csak vendégeket szerezzenek, hanem hűséges, visszatérő törzsvendégeket építsenek.
A célom, hogy mindazoknak, akik valódi értéket adnak a vendégeiknek, átadjam azt a tudást, amellyel kiszámíthatóan és fenntarthatóan tudnak növekedni – hirdetéskényszer, árverseny és bizonytalanság nélkül.
Ha te is értéket adsz a vendégeidnek, én segítek abban, hogy minél többen újra visszatérjenek hozzád.
Beszélgessünk, és nézzük meg, tudunk-e együtt dolgozni.
Igen! Az a tapasztalat, hogy ezalatt az idő alatt eldől, hogy tudunk-e együtt dolgozni. Ezzel megelőzzük a felesleges pénz és energia befektetést mindkettőnk részéről.
Nem! A legtöbb esetben elég a 60 perc, hiszen nem az a cél, hogy az első találkozón „megfejtsük” a vállalkozásod teljes marketingjét, ügyfélélmény fejlesztés lehetőségeit. A cél, hogy megismerkedjünk és tudjuk melyek a legfontosabb feladatok vállalkozásodban, amelyekre megoldást keresel.
Amennyiben mindketten úgy döntünk, hogy tudjuk folytatni, akkor a találkozó végén elmondom a konkrét következő lépést.
Természetesen! Hiszen az egyik célja a megbeszélésnek, hogy megvizsgáljuk tudunk-e a későbbiekben együtt dolgozni. Ha nem működik a „kémia” kettőnk között, semmi gond, kezet rázunk és elbúcsúzunk.
A vendégélmény tudatos fejlesztése nem méretfüggő – de nem kezdőknek való.
Ha már vannak visszatérő vendégeid, vagy legalábbis működő szolgáltatásod, akkor biztosan fogsz tudni profitálni belőle.
A konzultáció során minden javaslat a te vállalkozásod aktuális helyzetéhez igazodik – nem nagyvállalati sablonokat kapsz, hanem gyakorlati megoldásokat, amiket egy kis- vagy közepes cég is könnyedén be tud vezetni.
A konzultációt online, Google Meet-en keresztül tartjuk meg. Az általad választott időpontban átbeszéljük az ügyfélélmény fejlesztésének minden fontos részletét.
Ügyfélút.hu © 2025. – Minden jog fenntartva!
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Összes elfogadása" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.