Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu

Ingyenes, gyakorlatias e-book egészség- és szépségipari vállalkozóknak, akik nem szeretnék,
hogy vendégeik csak egyszer foglaljanak – hanem újra és újra…..

Robbantsd be bevételed!
Megmutatom az 5 lépést, amit ha megfogadsz, vendégeid visszatérnek – és törzsvendégekké válnak.

Nem csak elmélet – ezek a lépések a gyakorlatban is működnek.

Hogyan térképezd fel a vendégutad rejtett pontjait – ott, ahol most csendben elúszik a bevétel
Mit csinálnak másként azok, akik nem akciókkal, hanem élménnyel tartják meg a vendégeket
Egyszerű példák és lépések, amiket már holnap kipróbálhatsz a saját vállalkozásodban

Ez nem csak álom:
A Salesforce kutatása szerint a vásárlók 67%-a szívesen fizet többet olyan vállalkozásnak, amely valóban kiváló élményt nyújt nekik.

Képzeld el, hogy a vendégeid imádják a szolgáltatásod... és még többet is fizetnének érte!

😱 De van egy sokkoló tény, amit tudnod kell…

A PwC kutatása szerint a vásárlók harmada egyetlen rossz élmény után végleg elpártol egy cégtől – még akkor is, ha előtte rajongtak érte.

💫 De most képzeld el, milyen lenne, ha…

  • Minden látogatód pontosan tudná, miért pont hozzád kell időpontot foglalnia

  • A vendégeid olyan elégedettek lennének, hogy önként ajánlanak tovább

  • A bevételed nem ingadozna – hanem kiszámíthatóan növekedne

Miért bízhatsz bennem és a tanácsaimban?

Üdvözöllek, Németh Antal vagyok – visszatérő vendégek specialistája.

Abban segítek az egészség- és szépségiparban dolgozó vállalkozóknak, hogy ne csak új érdeklődőket szerezzenek, hanem a meglévő vendégeik újra és újra visszatérjenek.

Nem kampányokban, hanem vendégszerző és vendégmegtartó rendszerekben gondolkodom, amelyek stabil bevételt és kiszámítható működést hoznak.
A lojalitás, alázat és színtiszta szakmaiság számomra nem marketing szavak – hanem az együttműködés alapjai.

Miközben ezeket a sorokat olvasod, lehet, hogy épp egy ügyfelünk vendégútját tervezzük újra a csapatommal. Mert számomra ez nem egy projekt – ez a szenvedélyem.

Ha te is értéket adsz a vendégeidnek, én segítek abban, hogy minél többen újra visszatérjenek hozzád.
Beszélgessünk, és nézzük meg, tudunk-e együtt dolgozni.

ÜGYFÉLVISSZAJELZÉSEK

Ügyfeleim visszajelzései a közös együttműködésről, és az ingyenes megbeszélésekről

Akiknek a sikerében már közreműködtem

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

5 LÉPÉS AZ ÜGYFÉLÚT OPTIMALIZÁLÁSHOZ - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Töltsd ki az űrlapot, és már indul is a felmérés – az eredményt rögtön látni fogod a végén.

NEW Online Ügyfélélmény Felmérés - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.

Add meg, hová küldhetem a tanulmányt

GYORS GYŐZELMEK - csali feliratkozó (PopUp)

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatkezelési tájékoztatót.