Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu
A McKinsey legfrissebb kutatása szerint az ügyfélélmény tudatos fejlesztése
2-7%-os bevételnövekedést és 1-2%-os profit növekedést eredményez!
Van egy kiváló terméked vagy szolgáltatásod, amit az emberek imádnának… de valahol a vásárlási folyamat során mégis elakadnak, és nem jutnak el a tényleges vásárlásig?
😟 Úgy érzed, hogy minden a helyén van, de a bevételek és az ügyfélszám mégsem nő úgy, ahogy kellene?
Sok vállalkozás hasonló problémával küzd: fantasztikus termékek, elkötelezett csapat, de a vásárlási folyamat valahol megszakad. Az ügyfelek érdeklődnek, de végül mégis távoznak, mielőtt a vásárlás megtörténne.
A probléma legtöbbször az ügyfélútban volt ügyfeleinknél is. Amikor kijavítottuk és átláthatóbbá tettük a folyamatot, az eredmények magukért beszéltek!
Több ügyfél, magasabb profit, és egy gördülékenyebb működés, amit az ügyfelek is észrevettek. 😏
Ne hagyd veszni a potenciális vásárlóidat!
Töltsd most ki az INGYENES felmérőt, és tudd meg, hogy a leendő vevőd első érdeklődésétől a végső vásárlásig vezető úton hol rejlenek kiaknázatlan lehetőségek a vállalkozásodban – és azonnal megtudhatod, hol kell beavatkoznod a növekedés érdekében 🎯
A gombra való kattintás után egy új oldalon nyílik meg a felmérő!
“Célorientált KKV-ék ügyfélélmény tervezője és marketing kivitelezője”
Üdv, Németh Antal vagyok!
Több mint 30 éve dolgozom értékesítésben, és az online világ már 2001-ben beszippantott, amikor az első weboldalam a hazai piac egyik meghatározó szereplője lett. Azóta pedig weboldalak készítésével és 8 éve online marketing kivitelezéssel segítek vállalkozásoknak a növekedésben.
De a legnagyobb áttörést az ügyfélélmény és az ügyfélút tervezése hozta meg. A legtöbb vállalkozás nem is sejti, hol veszít ügyfeleket a vásárlási folyamat során, de amikor erre rájövünk, látványos eredményeket lehet elérni.
Mostanra az ügyfélélmény maximalizálása és az ügyfélút optimalizálása lett a fő szakterületem. Az a célom, hogy vállalkozások ne csak több ügyfelet, hanem hűséges, visszatérő vásárlókat szerezzenek egy jól megtervezett ügyfélúttal.
Célul tűztem ki, hogy tudásommal és elhivatottságommal segítem mindazokat a vállalkozókat, akik értéket teremtenek a Világban, és elviszem nekik azokat az ügyfélút építési technikákat, amelyekkel képesek valódi, kimagasló profitot termelni, mindezt a saját, bevált módszereimmel.
Válaszd a biztosat és térképezd fel transzparensen, hogy a vállalkozásodban tényleg a helyes irányba tart-e az ügyfélélmény kiépítése.
A felmérés kitöltésével 5 perc alatt megtudhatod, hogy jó úton jársz-e a céljaid felé.
Lehet, hogy az érintési pontokat, ahol ügyfeled találkozik vállalkozásoddal, már elkezdted feltérképezni, ami már félsiker. Töltsd ki az „Ügyfélút” ügyfélélmény elemzést, hogy pontosan lásd mi lehet a következő lépés az átfogó marketingtevékenységed elkészítésében!
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Összes elfogadása" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.