Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu

[INGYENES] Szeretnéd megtudni, hogyan növelheted szolgáltatásod bevételét akár 7%-kal az ügyfélélmény optimalizálásával?

A McKinsey legfrissebb kutatása szerint az ügyfélélmény tudatos fejlesztése
2-7%-os bevételnövekedést és 1-2%-os profit növekedést eredményez!

Tudd meg, hogyan érhetsz el több profitot kevesebb erőfeszítéssel!

Van egy kiváló terméked vagy szolgáltatásod, amit az emberek imádnának… de valahol a vásárlási folyamat során mégis elakadnak, és nem jutnak el a tényleges vásárlásig?

😟 Úgy érzed, hogy minden a helyén van, de a bevételek és az ügyfélszám mégsem nő úgy, ahogy kellene?

Sok vállalkozás hasonló problémával küzd: fantasztikus termékek, elkötelezett csapat, de a vásárlási folyamat valahol megszakad. Az ügyfelek érdeklődnek, de végül mégis távoznak, mielőtt a vásárlás megtörténne.

A probléma legtöbbször az ügyfélútban volt ügyfeleinknél is. Amikor kijavítottuk és átláthatóbbá tettük a folyamatot, az eredmények magukért beszéltek!

Több ügyfél, magasabb profit, és egy gördülékenyebb működés, amit az ügyfelek is észrevettek. 😏

Ne hagyd veszni a potenciális vásárlóidat!

Töltsd most ki az INGYENES felmérőt, és tudd meg, hogy a leendő vevőd első érdeklődésétől a végső vásárlásig vezető úton hol rejlenek kiaknázatlan lehetőségek a vállalkozásodban – és azonnal megtudhatod, hol kell beavatkoznod a növekedés érdekében 🎯

A gombra való kattintás után egy új oldalon nyílik meg a felmérő!

Kinek ajánljuk ezt az INGYENES felmérőt?

Miért bízhatsz bennem és a tanácsaimban?

“Célorientált KKV-ék ügyfélélmény tervezője és marketing kivitelezője”

Üdv, Németh Antal vagyok!

Több mint 30 éve dolgozom értékesítésben, és az online világ már 2001-ben beszippantott, amikor az első weboldalam a hazai piac egyik meghatározó szereplője lett. Azóta pedig weboldalak készítésével és 8 éve online marketing kivitelezéssel segítek vállalkozásoknak a növekedésben.

De a legnagyobb áttörést az ügyfélélmény és az ügyfélút tervezése hozta meg. A legtöbb vállalkozás nem is sejti, hol veszít ügyfeleket a vásárlási folyamat során, de amikor erre rájövünk, látványos eredményeket lehet elérni.

Mostanra az ügyfélélmény maximalizálása és az ügyfélút optimalizálása lett a fő szakterületem. Az a célom, hogy vállalkozások ne csak több ügyfelet, hanem hűséges, visszatérő vásárlókat szerezzenek egy jól megtervezett ügyfélúttal.

Célul tűztem ki, hogy tudásommal és elhivatottságommal segítem mindazokat a vállalkozókat, akik értéket teremtenek a Világban, és elviszem nekik azokat az ügyfélút építési technikákat, amelyekkel képesek valódi, kimagasló profitot termelni, mindezt a saját, bevált módszereimmel.

Az Ügyfélút felmérés INGYENES, de időt spórolhatsz magadnak a kitöltésével

Válaszd a biztosat és térképezd fel transzparensen, hogy a vállalkozásodban tényleg a helyes irányba tart-e az ügyfélélmény kiépítése.

A felmérés kitöltésével 5 perc alatt megtudhatod, hogy jó úton jársz-e a céljaid felé.

Lehet, hogy az érintési pontokat, ahol ügyfeled találkozik vállalkozásoddal, már elkezdted feltérképezni, ami már félsiker. Töltsd ki az „Ügyfélút” ügyfélélmény elemzést, hogy pontosan lásd mi lehet a következő lépés az átfogó marketingtevékenységed elkészítésében!

Efleton Média Kft.
Adószám: 22793513-2-04
Cím: 5711 Gyula, Rulikowski u. 14.

Telefon: +36-70-33-22-767
E-mail: hello [kukac] ugyfelut.hu
Web: https://ugyfelut.hu