Kérdésed van? – hello@ugyfelut.hu
Tudtad, hogy az ügyfelek 93%-a a rossz élmény után máshol költi a pénzét?
De van egy jó hírem: A Microsoft kutatása szerint az ügyfelek 96%-a hűséges marad, ha kiváló ügyfélélményt kap!
Az ügyfelek 58%-a végleg elpártol egy cégtől egyetlen rossz élmény után.
De Te megakadályozhatod ezt!
“Célorientált KKV-ék ügyfélélmény tervezője és marketing kivitelezője”
Üdv, Németh Antal vagyok!
Több mint 30 éve dolgozom értékesítésben, és az online világ már 2001-ben beszippantott, amikor az első weboldalam a hazai piac egyik meghatározó szereplője lett. Azóta pedig weboldalak készítésével és 8 éve online marketing kivitelezéssel segítek vállalkozásoknak a növekedésben.
De a legnagyobb áttörést az ügyfélélmény és az ügyfélút tervezése hozta meg. A legtöbb vállalkozás nem is sejti, hol veszít ügyfeleket a vásárlási folyamat során, de amikor erre rájövünk, látványos eredményeket lehet elérni.
Mostanra az ügyfélélmény maximalizálása és az ügyfélút optimalizálása lett a fő szakterületem. Az a célom, hogy vállalkozások ne csak több ügyfelet, hanem hűséges, visszatérő vásárlókat szerezzenek egy jól megtervezett ügyfélúttal.
Célul tűztem ki, hogy tudásommal és elhivatottságommal segítem mindazokat a vállalkozókat, akik értéket teremtenek a Világban, és elviszem nekik azokat az ügyfélút építési technikákat, amelyekkel képesek valódi, kimagasló profitot termelni, mindezt a saját, bevált módszereimmel.
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Összes elfogadása" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.