Tudtad? A jó ügyfélélmény miatt az ügyfelek 86%-a hajlandó többet fizetni.
A vállalkozásodnak most többet fizetnek, vagy úgy érzed van még kiaknázatlan terület cégedben?
Jelentkezz az INGYENES 60 perces konzultációra és vizsgáljuk meg, hol tudsz még több profitot termelni!
Mielőtt tovább lépsz, fontos, hogy tudd, mi az ügyfélút vagy más néven vásárlói út!
Az ügyfélút az a folyamat, amelyet ügyfeleid végigjárnak, amikor vásárolnak, szolgáltatást vesznek igénybe, vagy ügyet intéznek nálad.
Gyakran sokkal bonyolultabb és fárasztóbb lehet, mint amit az ügyfeleid elvárnának, és előfordulhat, hogy zsákutcába torkollik. Ilyenkor üresen marad a kosár (nincs vársárlás, eredménytelen az ügyintézés – egyértelműen negatív érzést vált ki az érdeklődőből), a megoldatlan panaszok tovább gyűlnek, és az ügyfelek elkezdenek lemorzsolódni.
Ismerősek ezek a kihívások?
- Vállalkozásod küzd az ügyfélmegtartással?
- Alacsony a konverziós ráta?
- Nem érted, miért hagyják el az ügyfelek a vásárlási folyamatot?
- Nehézséget okoz az ügyfelek igényeinek pontos megértése?
Ezek a problémák gyakran abból erednek, hogy nem ismerjük elég jól ügyfeleink valódi igényeit és élményeit a velünk való interakciók során.
Képzeld el, milyen lenne, ha pontosan tudnád, mit gondolnak és éreznek ügyfeleid minden lépésnél, és ennek köszönhetően drasztikusan növelhetnéd elégedettségüket, lojalitásukat és végső soron vállalkozásod bevételeit – nos, az ügyfélút tervezéssel mindez valósággá válhat számodra!
Egy olyan megoldást fogsz kapni, ami...
Szabadulj meg az ügyfélvesztés kockázatától – Építs stabil, lojális ügyfélkapcsolatokat!
Ha nem fektetsz időt és energiát az ügyfélút megtervezésébe, azzal könnyen elveszítheted ügyfeleid bizalmát és elkötelezettségét.
Egy jól megtervezett ügyfélút nemcsak növeli az ügyfelek elégedettségét, hanem biztosítja, hogy minden érintkezési pont egy pozitív élményt nyújtson.
A tervezés nélkül viszont nő a visszafordulási arány, csökken a konverzió, és a vásárlóid könnyen elpártolhatnak.
Ha rendelkezel ügyfélút tervvel, akkor az adatalapú döntéshozatal segítségével olyan személyre szabott élményeket kínálhatsz, amelyek növelik a lojalitást és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat építenek.
Ne hagyd, hogy a rossz ügyfélélmények miatt elveszítsd ügyfeleid bizalmát – válaszd a profi ügyfélút tervezést, és garantáld a sikeres jövőt vállalkozásodnak!
11 okunk van rá, miért érdemes már MA elkezdeni az ügyfélút tervezést
Rólunk mondták
Mennyibe kerül a ügyfélút tervezés?
Most még nem az a legfontosabb kérdés, hogy mennyibe kerül az ügyfélút tervezés, hanem az, hogy valóban készen állsz-e bevezetni cégedben.
Ahhoz, hogy ezt el tudjuk dönteni, egy ingyenes szakmai konzultáció keretein belül beszéljük át a kihívásaidat, jelenlegi rendszereidet.
(Arra azért számíthatsz, hogy ez a program nem nyolcvanezer forint, de nem is négyszázezer.)
Azonban először vizsgáljuk meg tudunk-e segíteni vállalkozásodnak?!
Ezt kiderítjük a 60 perces DÍJMENTES megbeszélésünkön!
Nagy gratuláció, hogy továbbgörgettél és itt vagy!
Most jogosan teheted fel a kérdést, hogy miért nincs összeg meghatározva.
A válasz egyszerű. Nem sztendereket adunk ki a kezeink közül. Ez nem olyan termék, amely mindenkinél ugyan az, csak épp a cégnevet írjuk át.
Nagyon nem!
Ezért is van szükség arra, hogy jobban megismerjük egymást, és egyáltalán tudunk-e közösen együttműködni.
Erre számíthatsz a jelentkezés során
- Miután kitöltöd az alapadataidat, a következő oldalon megjelenik még pár szakmai kérdés. Kérünk mindenképp válaszold meg őket, ez segíteni fog nekünk a konzultációs felkészülésben.
- Kitöltés után a rendszerünk felkínálja a Google Meet beszélgetéshez az időpontfoglalási lehetőséget. Válaszd ki melyik időpont felel meg számodra a megbeszélésre!
- Amikor eljön a választott időpont, 60 percben átbeszéljük a vállalkozásod jelenlegi helyzetét és a jövőbeli fejlesztési lehetőségeit.
- Ha mindketten úgy érezzük, hogy hatékonyan tudunk együtt dolgozni, akkor minden további információról tájékoztatni fogunk.
- Ha úgy látjuk, hogy nem tudunk együttműködni, barátsággal elköszönünk egymástól.
- A legrosszabb, ami történhet: kaptál ingyen néhány tippet, amivel fejleszteni tudod a vállalkozásod. Jó ajánlat? 🙂
Jelentkezés a 60 perces
DÍJMENTES konzultációra
Bizonytalan vagy, hogy vállalkozásodnak szüksége van-e ügyfélút tervezésre?
Ez teljesen érthető, hiszen a vállalkozásod sikerét érintő döntések alapos megfontolást igényelnek.
Az ügyfélút tervezés viszont nem csak a nagy cégek kiváltsága – minden vállalkozásnak szüksége van rá, amely növekedni, és ügyfeleit hosszú távon megtartani szeretné. Az ingyenes 60 perces felmérő konzultáció során közösen áttekintjük, hol tartasz most, és hol vannak azok a lehetőségek, amelyekkel még több elégedett, visszatérő ügyfelet szerezhetsz.
Nincs kockázat, ez egy lehetőség – jelentkezz most, és tudd meg, milyen előnyöket hozhat ez a stratégia a vállalkozásod számára!
Gyakori kérdések - Ügyfélút tervezés
Javasolt legalább félévente felülvizsgálni, de gyorsan változó iparágakban vagy jelentős piaci változások esetén gyakrabban is szükséges lehet.
A rendszeres felülvizsgálat biztosítja, hogy az ügyfélút térkép naprakész és releváns maradjon.
Ezért havonta elemezzük azokat az adatokat!
Általában szükség van egy dedikált csapatra vagy kapcsolattartóra, aki együttműködik velünk, valamint hozzáférésre a releváns adatokhoz és rendszerekhez.
Az időigény projektenként változhat. Nagyobb vállalkozásoknál általában 2-3 hónap intenzív munkával kell számolni.
Kisebb cégeknél 2-4 hét a tapasztalatunk.
A leggyakoribb kihívások közé tartozik a szervezeti ellenállás a változással szemben, a különböző osztályok közötti együttműködés hiánya, valamint a megfelelő technológiai infrastruktúra kialakítása.
Tapasztalatunk segít ezeket a kihívásokat hatékonyan kezelni és megoldani.
Az ügyfélút tervezés gyakran rávilágít a belső folyamatok hiányosságaira.
Ez lehetőséget teremt a folyamatok optimalizálására, az osztályok közötti jobb együttműködésre, és végső soron egy ügyfélközpontúbb vállalati kultúra kialakítására.