Ügyfélélmény tervezés idulhat! 1

Helló Világ!

A kezdő beköszönés mindig jó érzéssel tölt el. Elindul valami új, ami igyekszik majd segíteni a weboldalra látogatót.

Nem azért indítottam el ezt az oldalt, hogy

  • legyen egyel több,
  • majd jól kitatlálom és jól megmarketingezem és eladom, amit kitaláltam.

Nem erről van szó. Egyszerűen az utóbbi 2 évben, akikkel üzleti kapcsolatba kerültem kialakítottak, kimondva-kimondatlanul egy igényt. Inkább úgy fogalmazok, igényt a megoldásra.

Arra a megoldásra,  ami megmutatja nekik, hogyan indítsák el vállalkozásuk ügyfélszerzését, hogyan tartsák meg az ügyfeleket és természetesen, hogyan értékesítsenek nekik tovább.

Gondolom kedves olvasóm, most rávágod, hogy marketinggel. Bevallom igazad van, de…

Az eltelt évek alatt azt vettem észre, hogy hirtelen elég sokan magukra aggaták a marketinges jelvényt. Lehet, hogy éppen kényszerből, de találkoztam olyan friss marketingessel, akik már elolvasott 2 könyvet és azonnal hirdette marketinges tudását. Nincs ezzel semmi gond, a piac előbb és nem utóbb beárazza a teljesítményt.

Vállalkozóként folyamatosan pörög az agyam, hogy merre kell menni tovább. Ekkor mindig eszembe jut az egyszerű útmutatás: Hol akarsz úszni a “Vörös óceánban?” vagy a “Kék óceánban?”*. Igyekszem a kéket választani és megnézni azt a piaci rést (alszegmenst), ahol kiteljesedhetek.

Így döntöttem (természetesen elemzések, önvizsgálat után), hogy a marketing egy ágába az ügyfélút, ügyfélélmény felépítésében, megvalósításában fogok segíteni vállalkozó társaimnak.

Nagyon izgatott vagyok, hiszen ez egy új kihívás, egy új utazás kezdete.

Kérlek tarts velem és vélemyényeiddel, visszajelzéseiddel segítsd munkámat.

Németh Tóni ügyfélélmény tervező

*Blue Ocean Strategy –
How to Create Uncontested Market Space and Make the
Competition Irrelevant

W. Chan Kim – Renée Mauborgne 2005